loading...
مقالات آموزشی کمیاب و دانلود رایگان نرم افزار های مفید
کیانوش انصاری بازدید : 135 دوشنبه 26 مهر 1389 نظرات (0)

چند روز پیش یک ایمیل سراسر غم دستم رسید:

 

جناب آقای انصاری از این که این نامه را برای شما ارسال میکنم معذرت خواهی میکنم اما موضوع انسان دوستانه بود

امیدوارم که شخصی یا پزشک متخصصی پیدا شود تا بتواند به این خانم نیازمند کمک کند و او را نجات دهد

این خانم پیامی برای امثال من و شما دارد که بهتر است بشنویم:

من نرجس خاتون ژیانپور 51 ساله ساکن جنوب تهران هستم
حدود 6 ساله که دچار مریضی انسداد مجاری لنفاتیک در پا شدم
از نظر مالی بسیار ضعیف هستم و روزگارم به سختی میگذرد
سه فرزند دارم – یکی از پسرهایم هم دچار مریضی ذهنی است
پزشکان جوابم کردند – حتی حاضرم پایم را از دست بدهم ولی... آنها حاضر به اینکار نیستند
حتی حاضرم خودم را بکشم، اما میدانم این گناه بزرگی است و از عواقب آن میترسم
لطفا اگر میتوانید به من کمک کنید و مرا از این وضع نجات دهید
اگر پزشکی وجود دارد که بتواند پایم را معالجه کند لطفا با من تماس بگیرد
من هنوز به زندگی امیدوارم و از خدا و شما انتظار کمک دارم

لطفا یک پزشک متخصص با من تماس بگیرد و من را نجات دهد




شماره تلفن: 09379521193 - 021.33702732

عکس را ببینید

کمک

__._,_.___

شاید این ایمیل دست به دست بچرخد و به دست یه دکترخوب و انسان بیافتاد
از شما می خواهم برای کمک به این زن یک مطلب در ویبلاگتان قرار دهید.
دوست دار شما ...
 
 
با خواندن این ایمیل هیچ نتوانستم بنویسم جز کپی متن این ایمیل به اینجا
اگر کسی هست که از دستش کاری بر می آید دریغ نکند
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
لطفا فعلا از آدرس زیر استفاده بکنید...
مقالات آموزشی و دانلود نرم افزار www.ghalamyaz.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 398
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 509
  • بازدید سال : 6,786
  • بازدید کلی : 70,007